All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

The theory of divisibility in teaching future elementary teachers

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F19%3A00111210" target="_blank" >RIV/00216224:14410/19:00111210 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

    <a href="https://munispace.muni.cz/library/catalog/book/1290" target="_blank" >https://munispace.muni.cz/library/catalog/book/1290</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Teorie dělitelnosti v přípravě učitelů 1. stupně základní školy

  • Original language description

    Příspěvek vznikl na základě výzkumu zaměřeného na inovaci obsahu a forem výuky matematiky na základních školách. Příspěvek je věnován problematice výuky vybraných partií teorie dělitelnosti ve výuce matematiky pro budoucí učitele 1. stupně ZŠ. Na řadě příkladů je ukázáno, že seznámení studentů uvedeného studijního programu s touto problematikou není zbytečné a že např. pomocí kongruencí a neurčitých rovnic lze řešit mnohé zajímavé problémy. V neposlední řadě je teorie dělitelnosti vhodným námětem pro rozvíjení myšlení studentů, neboť se svou podstatou dotýká učiva na 1. stupni základní školy.

  • Czech name

    Teorie dělitelnosti v přípravě učitelů 1. stupně základní školy

  • Czech description

    Příspěvek vznikl na základě výzkumu zaměřeného na inovaci obsahu a forem výuky matematiky na základních školách. Příspěvek je věnován problematice výuky vybraných partií teorie dělitelnosti ve výuce matematiky pro budoucí učitele 1. stupně ZŠ. Na řadě příkladů je ukázáno, že seznámení studentů uvedeného studijního programu s touto problematikou není zbytečné a že např. pomocí kongruencí a neurčitých rovnic lze řešit mnohé zajímavé problémy. V neposlední řadě je teorie dělitelnosti vhodným námětem pro rozvíjení myšlení studentů, neboť se svou podstatou dotýká učiva na 1. stupni základní školy.

Classification

  • Type

    D - Article in proceedings

  • CEP classification

  • OECD FORD branch

    50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Others

  • Publication year

    2019

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • Article name in the collection

    13. mezinárodní vědecká konference Didaktická konference 2019, Sborník příspěvků

  • ISBN

    9788021094352

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Number of pages

    7

  • Pages from-to

    13-19

  • Publisher name

    Masarykova univerzita

  • Place of publication

    Brno

  • Event location

    Brno

  • Event date

    Jun 13, 2019

  • Type of event by nationality

    EUR - Evropská akce

  • UT code for WoS article