The theory of divisibility in teaching future elementary teachers
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F19%3A00111210" target="_blank" >RIV/00216224:14410/19:00111210 - isvavai.cz</a>
Result on the web
<a href="https://munispace.muni.cz/library/catalog/book/1290" target="_blank" >https://munispace.muni.cz/library/catalog/book/1290</a>
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Teorie dělitelnosti v přípravě učitelů 1. stupně základní školy
Original language description
Příspěvek vznikl na základě výzkumu zaměřeného na inovaci obsahu a forem výuky matematiky na základních školách. Příspěvek je věnován problematice výuky vybraných partií teorie dělitelnosti ve výuce matematiky pro budoucí učitele 1. stupně ZŠ. Na řadě příkladů je ukázáno, že seznámení studentů uvedeného studijního programu s touto problematikou není zbytečné a že např. pomocí kongruencí a neurčitých rovnic lze řešit mnohé zajímavé problémy. V neposlední řadě je teorie dělitelnosti vhodným námětem pro rozvíjení myšlení studentů, neboť se svou podstatou dotýká učiva na 1. stupni základní školy.
Czech name
Teorie dělitelnosti v přípravě učitelů 1. stupně základní školy
Czech description
Příspěvek vznikl na základě výzkumu zaměřeného na inovaci obsahu a forem výuky matematiky na základních školách. Příspěvek je věnován problematice výuky vybraných partií teorie dělitelnosti ve výuce matematiky pro budoucí učitele 1. stupně ZŠ. Na řadě příkladů je ukázáno, že seznámení studentů uvedeného studijního programu s touto problematikou není zbytečné a že např. pomocí kongruencí a neurčitých rovnic lze řešit mnohé zajímavé problémy. V neposlední řadě je teorie dělitelnosti vhodným námětem pro rozvíjení myšlení studentů, neboť se svou podstatou dotýká učiva na 1. stupni základní školy.
Classification
Type
D - Article in proceedings
CEP classification
—
OECD FORD branch
50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]
Result continuities
Project
—
Continuities
I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace
Others
Publication year
2019
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Article name in the collection
13. mezinárodní vědecká konference Didaktická konference 2019, Sborník příspěvků
ISBN
9788021094352
ISSN
—
e-ISSN
—
Number of pages
7
Pages from-to
13-19
Publisher name
Masarykova univerzita
Place of publication
Brno
Event location
Brno
Event date
Jun 13, 2019
Type of event by nationality
EUR - Evropská akce
UT code for WoS article
—