Employing the principles of learner autonomy in English lessons
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F19%3A00113038" target="_blank" >RIV/00216224:14410/19:00113038 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Uplatnění principů autonomie žáka v hodinách anglického jazyka
Original language description
Má disertační práce se zabývá problematikou uplatnění principů autonomie žáka v hodinách anglického jazyka na 2. stupni ZŠ. Na tomto posteru stručně představuji vybrané principy autonomie žáka a stručně popisuji jejich uplatnění skrze intervenci v podobě výukových činností a aktivit.
Czech name
Uplatnění principů autonomie žáka v hodinách anglického jazyka
Czech description
Má disertační práce se zabývá problematikou uplatnění principů autonomie žáka v hodinách anglického jazyka na 2. stupni ZŠ. Na tomto posteru stručně představuji vybrané principy autonomie žáka a stručně popisuji jejich uplatnění skrze intervenci v podobě výukových činností a aktivit.
Classification
Type
O - Miscellaneous
CEP classification
—
OECD FORD branch
50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]
Result continuities
Project
—
Continuities
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Others
Publication year
2019
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů