Test-taking strategies used by STANAG 6001 exam candidates in receptive skills tests (pilot study report)
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F19%3A00118283" target="_blank" >RIV/00216224:14410/19:00118283 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Testové strategie používané studenty v testech receptivních dovedností dle STANAG 6001 (Zpráva z pilotního výzkumu)
Original language description
Tato práce se zabývá testovými strategiemi používanými kandidáty jazykových zkoušek z angličtiny dle STANAG 6001 v testech receptivních dovedností a tím, jak jsou tyto strategie zapojovány do zpracování položek testu. Kvalitativní analýza ukazuje, že kandidáti preferují určitou strategii zpracování položek, používají strategie testového managementu i strategie opírající se o zkušenost s testy a že použití konkrétní strategie závisí na mnoha okolnostech.
Czech name
Testové strategie používané studenty v testech receptivních dovedností dle STANAG 6001 (Zpráva z pilotního výzkumu)
Czech description
Tato práce se zabývá testovými strategiemi používanými kandidáty jazykových zkoušek z angličtiny dle STANAG 6001 v testech receptivních dovedností a tím, jak jsou tyto strategie zapojovány do zpracování položek testu. Kvalitativní analýza ukazuje, že kandidáti preferují určitou strategii zpracování položek, používají strategie testového managementu i strategie opírající se o zkušenost s testy a že použití konkrétní strategie závisí na mnoha okolnostech.
Classification
Type
D - Article in proceedings
CEP classification
—
OECD FORD branch
50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]
Result continuities
Project
—
Continuities
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Others
Publication year
2019
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Article name in the collection
Výzkum v didaktice cizích jazyků II
ISBN
9788021095465
ISSN
—
e-ISSN
—
Number of pages
20
Pages from-to
93-112
Publisher name
Masarykova univerzita
Place of publication
Brno
Event location
Brno
Event date
Jan 1, 2019
Type of event by nationality
EUR - Evropská akce
UT code for WoS article
—