All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

Computer-assisted Role-playing and Simulation Games and Their Influence on Speaking Fluency among Learners of English as Foreign Language: Pilot Study

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F20%3A00118321" target="_blank" >RIV/00216224:14410/20:00118321 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Počítačem podporované rolové a simulační hry a jejich vliv na plynulost u řečové dovednosti mluvení u studentů angličtiny jako cizího jazyka: pilotní výzkum

  • Original language description

    Tato práce představuje výsledky pilotního výzkumu, který zjišťoval, jaké subjektivně vnímané faktory a procesy ovlivňují plynulost mluveného projevu v rámci počítačem podporovaných simulačních her a jak tyto faktory a procesy ovlivňují aktuální performanci v oblasti plynulosti. Tato práce předkládá výsledky vícečetné případové studie čtyř participantů intenzivního kurzu angličtiny jako cizího jazyka, diskutuje je a nastiňuje i možný přesah výzkumu do výuky cizích jazyků.

  • Czech name

    Počítačem podporované rolové a simulační hry a jejich vliv na plynulost u řečové dovednosti mluvení u studentů angličtiny jako cizího jazyka: pilotní výzkum

  • Czech description

    Tato práce představuje výsledky pilotního výzkumu, který zjišťoval, jaké subjektivně vnímané faktory a procesy ovlivňují plynulost mluveného projevu v rámci počítačem podporovaných simulačních her a jak tyto faktory a procesy ovlivňují aktuální performanci v oblasti plynulosti. Tato práce předkládá výsledky vícečetné případové studie čtyř participantů intenzivního kurzu angličtiny jako cizího jazyka, diskutuje je a nastiňuje i možný přesah výzkumu do výuky cizích jazyků.

Classification

  • Type

    D - Article in proceedings

  • CEP classification

  • OECD FORD branch

    50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Others

  • Publication year

    2020

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • Article name in the collection

    Výzkum v didaktice cizích jazyků III

  • ISBN

    9788021098213

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Number of pages

    34

  • Pages from-to

    93-126

  • Publisher name

    MUNI

  • Place of publication

    Brno

  • Event location

    Brno

  • Event date

    Jan 1, 2020

  • Type of event by nationality

    CST - Celostátní akce

  • UT code for WoS article