All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

Multidisciplinary projects as a path to art and culture in compulsory education.

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F22%3A00128463" target="_blank" >RIV/00216224:14410/22:00128463 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

    <a href="https://stella.uniba.sk/texty/PDF_MS_creaae_2022.pdf" target="_blank" >https://stella.uniba.sk/texty/PDF_MS_creaae_2022.pdf</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Multioborové projekty jako cesta k umění a kultuře v povinném vzdělávání.

  • Original language description

    Umělecké výchovy jsou v povinném vzdělávání začleněny do vzdělávací oblasti Umění a kultura. Aby tento celek nebyl pouze formálním spojením hudební, výtvarné, ale i dramatické či literární výchovy, je třeba budoucí učitele vést k přemýšlení v souvislostech, a to i v kontextu dalších vzdělávacích oblastí, a poskytnout jim dostatek příležitostí zažít si takto koncipovanou výuku i v rámci profesní přípravy. Příspěvek představuje dílčí výsledky výzkumu, který zkoumal, jak jsou mezioborové projekty realizovány v rámci pedagogických praxí a jak proměňují stávající realitu uměleckého povinného vzdělávání.

  • Czech name

    Multioborové projekty jako cesta k umění a kultuře v povinném vzdělávání.

  • Czech description

    Umělecké výchovy jsou v povinném vzdělávání začleněny do vzdělávací oblasti Umění a kultura. Aby tento celek nebyl pouze formálním spojením hudební, výtvarné, ale i dramatické či literární výchovy, je třeba budoucí učitele vést k přemýšlení v souvislostech, a to i v kontextu dalších vzdělávacích oblastí, a poskytnout jim dostatek příležitostí zažít si takto koncipovanou výuku i v rámci profesní přípravy. Příspěvek představuje dílčí výsledky výzkumu, který zkoumal, jak jsou mezioborové projekty realizovány v rámci pedagogických praxí a jak proměňují stávající realitu uměleckého povinného vzdělávání.

Classification

  • Type

    D - Article in proceedings

  • CEP classification

  • OECD FORD branch

    50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Others

  • Publication year

    2022

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • Article name in the collection

    CREA-AE 2022. Kreatívne reflexívne emocionálne alternatívne – umelecké vzdelávanie. Zborník z elektronickej vedeckej konferencie s medzinárodnou účasťou.

  • ISBN

    9788022355056

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Number of pages

    11

  • Pages from-to

    55-65

  • Publisher name

    Univerzita Komenského v Bratislave

  • Place of publication

    UK Bratislava

  • Event location

    Univerzita Komenského v Bratislave

  • Event date

    May 23, 2022

  • Type of event by nationality

    EUR - Evropská akce

  • UT code for WoS article