Implementation of 3D printing technology into primary and secondary school education. Verified Methodology
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F22%3A00134475" target="_blank" >RIV/00216224:14410/22:00134475 - isvavai.cz</a>
Result on the web
<a href="https://munispace.muni.cz/library/catalog/book/2227" target="_blank" >https://munispace.muni.cz/library/catalog/book/2227</a>
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Integrace technologie 3D tisku do výuky na základních a středních školách. Ověřená metodika
Original language description
S vývojem technologie 3D tisku v posledních letech došlo k výraznému poklesu cen tiskáren a tím pádem i ke zvýšení dostupnosti této technologie. Tato technologická oblast otevírá nové možnosti v široké škále oborů od oblasti průmyslu, medicíny, stavebnictví a architektury, až po úroveň běžného domácího použití. Autoři v 3D technologii spatřují také obrovský didaktický potenciál, který není v současné době využit. Implementace 3D technologií do výuky na ZŠ a SŠ umožňuje tvorbu zcela nových typů výukových pomůcek a zvyšuje dostupnost výukových modelů pro žáky a studenty. Studenti mohou s výukovými modely pracovat v hodinách a s metodickými oporami se také aktivně podílejí na jejich vytváření. Publikace byla vydaná také v anglické jazykové mutaci.
Czech name
Integrace technologie 3D tisku do výuky na základních a středních školách. Ověřená metodika
Czech description
S vývojem technologie 3D tisku v posledních letech došlo k výraznému poklesu cen tiskáren a tím pádem i ke zvýšení dostupnosti této technologie. Tato technologická oblast otevírá nové možnosti v široké škále oborů od oblasti průmyslu, medicíny, stavebnictví a architektury, až po úroveň běžného domácího použití. Autoři v 3D technologii spatřují také obrovský didaktický potenciál, který není v současné době využit. Implementace 3D technologií do výuky na ZŠ a SŠ umožňuje tvorbu zcela nových typů výukových pomůcek a zvyšuje dostupnost výukových modelů pro žáky a studenty. Studenti mohou s výukovými modely pracovat v hodinách a s metodickými oporami se také aktivně podílejí na jejich vytváření. Publikace byla vydaná také v anglické jazykové mutaci.
Classification
Type
O - Miscellaneous
CEP classification
—
OECD FORD branch
50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]
Result continuities
Project
<a href="/en/project/TL03000425" target="_blank" >TL03000425: 3D printing and its applications in primary and secondary schools</a><br>
Continuities
P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)
Others
Publication year
2022
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů