All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

Working with authentic literary text in an FFL classroom through teachers' eyes (Part I)

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F23%3A00131360" target="_blank" >RIV/00216224:14410/23:00131360 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

    <a href="https://pages.pedf.cuni.cz/cizijazyky/66-4/" target="_blank" >https://pages.pedf.cuni.cz/cizijazyky/66-4/</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Práce s autentickým literárním textem v hodinách francouzštiny očima vyučujících I

  • Original language description

    Jedná se o první část článku, který na základě výsledků proběhlého kvantitativního výzkumu prezentuje důležitost práce s autentickým literárním textem v hodinách francouzštiny jako dalšího cizího jazyka na úrovni B1. Článek vyhodnocuje výsledky proběhlého dotazníkového šetření mezi vyučujícími francouzského jazyka na osmiletých gymnáziích v České republice, které jsou doplněné o data získaná ze tří polostrukturovaných hloubkových rozhovorů. Součástí prezentovaných dat jsou konkrétní díla, s nimiž respondenti ve svých hodinách pracují, a která by mohla čtenáři sloužit jako inspirace pro budoucí práci s autentickým literárním textem v hodinách francouzského jazyka.

  • Czech name

    Práce s autentickým literárním textem v hodinách francouzštiny očima vyučujících I

  • Czech description

    Jedná se o první část článku, který na základě výsledků proběhlého kvantitativního výzkumu prezentuje důležitost práce s autentickým literárním textem v hodinách francouzštiny jako dalšího cizího jazyka na úrovni B1. Článek vyhodnocuje výsledky proběhlého dotazníkového šetření mezi vyučujícími francouzského jazyka na osmiletých gymnáziích v České republice, které jsou doplněné o data získaná ze tří polostrukturovaných hloubkových rozhovorů. Součástí prezentovaných dat jsou konkrétní díla, s nimiž respondenti ve svých hodinách pracují, a která by mohla čtenáři sloužit jako inspirace pro budoucí práci s autentickým literárním textem v hodinách francouzského jazyka.

Classification

  • Type

    J<sub>ost</sub> - Miscellaneous article in a specialist periodical

  • CEP classification

  • OECD FORD branch

    50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Others

  • Publication year

    2023

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • Name of the periodical

    Cizí jazyky

  • ISSN

    1210-0811

  • e-ISSN

  • Volume of the periodical

    66

  • Issue of the periodical within the volume

    4

  • Country of publishing house

    CZ - CZECH REPUBLIC

  • Number of pages

    11

  • Pages from-to

    3-13

  • UT code for WoS article

  • EID of the result in the Scopus database