Good Language Learners’ Communication Strategies in Speaking as a Language Skill
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F23%3A00139562" target="_blank" >RIV/00216224:14410/23:00139562 - isvavai.cz</a>
Result on the web
<a href="http://dx.doi.org/10.5817/CZ.MUNI.M280-0497-2023" target="_blank" >http://dx.doi.org/10.5817/CZ.MUNI.M280-0497-2023</a>
DOI - Digital Object Identifier
<a href="http://dx.doi.org/10.5817/CZ.MUNI.M280-0497-2023" target="_blank" >10.5817/CZ.MUNI.M280-0497-2023</a>
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Komunikační strategie úspěšných žáků v řečové dovednosti mluvení
Original language description
V didaktice cizích jazyků je všemi oblastmi napříč skloňovaný termín komunikační kompetence. Jednu složku komunikační kompetence tvoří strategická kompetence, pro kterou je stěžejní užívání komunikačních strategiích. Právě komunikační strategie jsou ústředním tématem této publikace, konkrétně jejich používání úspěšnými žáky na konci nižšího sekundárního vzdělání při mluvení v angličtině. Publikace je vhodná jak pro didaktiky cizích jazyků, tak pro učitele či rodiče, kteří se zajímají o oblast mluvení v cizím jazyce a usilují o rozvoj úspěšných žáků. Nejen jim jsou doporučeny různé metody práce s těmito žáky, včetně zvyšování povědomí o komunikačních strategiích a podporování žákovské autonomie.
Czech name
Komunikační strategie úspěšných žáků v řečové dovednosti mluvení
Czech description
V didaktice cizích jazyků je všemi oblastmi napříč skloňovaný termín komunikační kompetence. Jednu složku komunikační kompetence tvoří strategická kompetence, pro kterou je stěžejní užívání komunikačních strategiích. Právě komunikační strategie jsou ústředním tématem této publikace, konkrétně jejich používání úspěšnými žáky na konci nižšího sekundárního vzdělání při mluvení v angličtině. Publikace je vhodná jak pro didaktiky cizích jazyků, tak pro učitele či rodiče, kteří se zajímají o oblast mluvení v cizím jazyce a usilují o rozvoj úspěšných žáků. Nejen jim jsou doporučeny různé metody práce s těmito žáky, včetně zvyšování povědomí o komunikačních strategiích a podporování žákovské autonomie.
Classification
Type
B - Specialist book
CEP classification
—
OECD FORD branch
50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]
Result continuities
Project
<a href="/en/project/GA20-05484S" target="_blank" >GA20-05484S: Analyzing the determinants of self-reported English language knowledge and motivation for English language learning in Czech lower secondary students</a><br>
Continuities
P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)
Others
Publication year
2023
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
ISBN
9788028004965
Number of pages
182
Publisher name
Masarykova univerzita
Place of publication
Brno
UT code for WoS book
—