Proposal of Assessment Methods for Teachers of Pupils with Physical Impairments in Mainstream and Special Preschools
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F95%3A00030787" target="_blank" >RIV/00216224:14410/95:00030787 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Návrh diagnostických a metodických postupů pro práci učitelek s tělesně postiženými dětmi v běžných i speciálních mateřských školách.
Original language description
Příspěvek je určen pro učitelky mateřských škol, které vzdělávají děti s tělesným postižením. Předmětem zájmu je speciálně pedagogická diagnostika.
Czech name
Návrh diagnostických a metodických postupů pro práci učitelek s tělesně postiženými dětmi v běžných i speciálních mateřských školách.
Czech description
Příspěvek je určen pro učitelky mateřských škol, které vzdělávají děti s tělesným postižením. Předmětem zájmu je speciálně pedagogická diagnostika.
Classification
Type
C - Chapter in a specialist book
CEP classification
AM - Pedagogy and education
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
—
Continuities
V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju
Others
Publication year
1995
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Book/collection name
Komplexní systém výchovně-vzdělávací péče o děti a mladistvé s tělesným postižením.
ISBN
80-85801-47-7
Number of pages of the result
22
Pages from-to
—
Number of pages of the book
120
Publisher name
SEPTIMA
Place of publication
Praha
UT code for WoS chapter
—