All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

To Selected Problems in Coach Education

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14510%2F06%3A00017562" target="_blank" >RIV/00216224:14510/06:00017562 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    K některým otázkám vzdělávání trenérů

  • Original language description

    Příspěvek je úvodním teoreticko-empirickým vstupem do problematiky vzdělávání trenérů, jedné z nedílných součástí široce koncipovaného projektu Trenér, cesta k profesi a její gradace, na jehož realizaci se podílí Katedra společenských věd FSpS MU. Autořivnímají trenérství jako profesi rozličných podob, která od svých vykonavatelů vyžaduje nejen široké odborné znalosti, ale také osobnostní předpoklady a sociální dovednosti. Úspěch trenéra je obvykle zakotven ve vztahu se sportovci, v motivaci, v důvěřea osobním nasazení. Jeho profesní role a poslání se mění v souvislosti s měnící se podobou sportovního světa, stále vyšší nároky jsou kladeny na trenérovy vůdcovské, strategické a taktické schopnosti, ale současně i na jeho pedagogickou odpovědnost. V důsledku přirozených proměn trenérské profese přitahuje stále více pozornosti otázka vzdělávání trenérů. Zdůrazňuje se zejména nezbytnost tzv. klinického přístupu typu praxe ? teorie ? praxe, který by měl zmírnit propast mezi poetikou teori

  • Czech name

    K některým otázkám vzdělávání trenérů

  • Czech description

    Příspěvek je úvodním teoreticko-empirickým vstupem do problematiky vzdělávání trenérů, jedné z nedílných součástí široce koncipovaného projektu Trenér, cesta k profesi a její gradace, na jehož realizaci se podílí Katedra společenských věd FSpS MU. Autořivnímají trenérství jako profesi rozličných podob, která od svých vykonavatelů vyžaduje nejen široké odborné znalosti, ale také osobnostní předpoklady a sociální dovednosti. Úspěch trenéra je obvykle zakotven ve vztahu se sportovci, v motivaci, v důvěřea osobním nasazení. Jeho profesní role a poslání se mění v souvislosti s měnící se podobou sportovního světa, stále vyšší nároky jsou kladeny na trenérovy vůdcovské, strategické a taktické schopnosti, ale současně i na jeho pedagogickou odpovědnost. V důsledku přirozených proměn trenérské profese přitahuje stále více pozornosti otázka vzdělávání trenérů. Zdůrazňuje se zejména nezbytnost tzv. klinického přístupu typu praxe ? teorie ? praxe, který by měl zmírnit propast mezi poetikou teori

Classification

  • Type

    D - Article in proceedings

  • CEP classification

    AK - Sport and leisure time activities

  • OECD FORD branch

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Others

  • Publication year

    2006

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • Article name in the collection

    Sport a kvalita života 2006.

  • ISBN

    80-210-4145-5

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Number of pages

    1

  • Pages from-to

    55

  • Publisher name

    Masarykova univerzita

  • Place of publication

    Brno

  • Event location

    Brno

  • Event date

    Nov 9, 2006

  • Type of event by nationality

    EUR - Evropská akce

  • UT code for WoS article