The Impact of Juggling and Other Psychomotor Activities on the Development of Motor Skills and Attention in Adolescents with Symptoms of ADHD, Behaviour and Learning Disorders
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14510%2F09%3A00036814" target="_blank" >RIV/00216224:14510/09:00036814 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Vliv žonglování a dalších psychomotorických aktivit na rozvoj motorických dovedností a pozornosti u adolescentů se symptomy ADHD, poruch chování a učení
Original language description
Příspěvek se zabývá výzkumem vlivu pohybových aktivit z oblasti psychomotoriky a žonglování na rozvoj motorických dovedností a pozortnosti u adolescentů se symptomy ADHD, specifivckých poruch učení a poruch chování.
Czech name
Vliv žonglování a dalších psychomotorických aktivit na rozvoj motorických dovedností a pozornosti u adolescentů se symptomy ADHD, poruch chování a učení
Czech description
Příspěvek se zabývá výzkumem vlivu pohybových aktivit z oblasti psychomotoriky a žonglování na rozvoj motorických dovedností a pozortnosti u adolescentů se symptomy ADHD, specifivckých poruch učení a poruch chování.
Classification
Type
D - Article in proceedings
CEP classification
AK - Sport and leisure time activities
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
—
Continuities
V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju
Others
Publication year
2009
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Article name in the collection
Health Education and Quality of Life II.
ISBN
978-80-7394-180-2
ISSN
—
e-ISSN
—
Number of pages
6
Pages from-to
—
Publisher name
Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích
Place of publication
České Budějovice
Event location
Hluboká nad Vltavou
Event date
Oct 8, 2009
Type of event by nationality
EUR - Evropská akce
UT code for WoS article
—