Applying activating methods in teaching physical education in primary schools
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14510%2F12%3A00079404" target="_blank" >RIV/00216224:14510/12:00079404 - isvavai.cz</a>
Result on the web
<a href="http://dx.doi.org/10.5817/CZ.MUNI.M210-5933-2012" target="_blank" >http://dx.doi.org/10.5817/CZ.MUNI.M210-5933-2012</a>
DOI - Digital Object Identifier
<a href="http://dx.doi.org/10.5817/CZ.MUNI.M210-5933-2012" target="_blank" >10.5817/CZ.MUNI.M210-5933-2012</a>
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Uplatnění aktivizačních metod ve výuce tělesné výchovy na základních školách
Original language description
Výuka je náročný a zdlouhavý proces, který představuje hlavní náplň učitelského povolání. Pro úspěšnost školské reformy je zapotřebí, aby učitelé vkládali do výuky inovativní prvky a využívali rozmanité vyučovací metody k naplnění všech cílů vzdělávání.Pedagog by měl volit metodické postupy tak, aby žáci získávali poznatky vlastními aktivitami prostřednictvím vhodných výukových metod. Správně vyprojektovaná výuka s použitím aktivizujících metod výuky, rozvíjí u žáků požadované klíčové kompetence. V našem výzkumném šetření, uskutečněném na základních školách, jsme pomocí dotazníku hledali odpověď, zda učitelé tělesné výchovy znají metody aktivního učení a které z vybraných metod uplatňují ve svých hodinách. Námi realizované šetření ukazuje, že učitelétělesné výchovy většinou metody aktivního učení znají a vybrané metody se snaží ve svých hodinách uplatňovat.
Czech name
Uplatnění aktivizačních metod ve výuce tělesné výchovy na základních školách
Czech description
Výuka je náročný a zdlouhavý proces, který představuje hlavní náplň učitelského povolání. Pro úspěšnost školské reformy je zapotřebí, aby učitelé vkládali do výuky inovativní prvky a využívali rozmanité vyučovací metody k naplnění všech cílů vzdělávání.Pedagog by měl volit metodické postupy tak, aby žáci získávali poznatky vlastními aktivitami prostřednictvím vhodných výukových metod. Správně vyprojektovaná výuka s použitím aktivizujících metod výuky, rozvíjí u žáků požadované klíčové kompetence. V našem výzkumném šetření, uskutečněném na základních školách, jsme pomocí dotazníku hledali odpověď, zda učitelé tělesné výchovy znají metody aktivního učení a které z vybraných metod uplatňují ve svých hodinách. Námi realizované šetření ukazuje, že učitelétělesné výchovy většinou metody aktivního učení znají a vybrané metody se snaží ve svých hodinách uplatňovat.
Classification
Type
C - Chapter in a specialist book
CEP classification
AK - Sport and leisure time activities
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
—
Continuities
O - Projekt operacniho programu
Others
Publication year
2012
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Book/collection name
Soudobé podněty v pedagogice tělesné výchovy I
ISBN
9788021059320
Number of pages of the result
14
Pages from-to
58-71
Number of pages of the book
158
Publisher name
Masarykova univerzita
Place of publication
Brno
UT code for WoS chapter
—