Relationship of physical education teachers of primary schools for teaching combatives
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14510%2F13%3A00079564" target="_blank" >RIV/00216224:14510/13:00079564 - isvavai.cz</a>
Result on the web
<a href="http://dx.doi.org/10.5817/CZ.MUNI.M210-6291-2013" target="_blank" >http://dx.doi.org/10.5817/CZ.MUNI.M210-6291-2013</a>
DOI - Digital Object Identifier
<a href="http://dx.doi.org/10.5817/CZ.MUNI.M210-6291-2013" target="_blank" >10.5817/CZ.MUNI.M210-6291-2013</a>
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Vztah učitelů tělesné výchovy základních škol k výuce úpolů
Original language description
Už několik desetiletí můžeme pozorovat jisté obavy učitelů zařazovat širokou škálu úpolových aktivit do školní tělesné výchovy. Zařazování úpolů do vzdělávacího procesu je často problematické a ze zkušeností plyne, že učitelé nedostatečně znají problematiku úpolů. Předpokládali jsem, že to může být i zkresleným pohledem na konkretizaci učiva v učebních osnovách. I Rámcový vzdělávací program pro základní vzdělávání (2003) jmenuje obsah úpolů velmi nespecificky. Autoři této studie dlouhodobě sledují stavvýuky na základních školách. Nejdříve se zajímali o skutečný stav výuky úpolů na vybraných základních školách v Jihomoravském kraji a dále s pomocí svých studentů v Jihočeském a Olomouckém kraji. Ve zmíněné kapitole jsou porovnána data z těchto tří krajů.
Czech name
Vztah učitelů tělesné výchovy základních škol k výuce úpolů
Czech description
Už několik desetiletí můžeme pozorovat jisté obavy učitelů zařazovat širokou škálu úpolových aktivit do školní tělesné výchovy. Zařazování úpolů do vzdělávacího procesu je často problematické a ze zkušeností plyne, že učitelé nedostatečně znají problematiku úpolů. Předpokládali jsem, že to může být i zkresleným pohledem na konkretizaci učiva v učebních osnovách. I Rámcový vzdělávací program pro základní vzdělávání (2003) jmenuje obsah úpolů velmi nespecificky. Autoři této studie dlouhodobě sledují stavvýuky na základních školách. Nejdříve se zajímali o skutečný stav výuky úpolů na vybraných základních školách v Jihomoravském kraji a dále s pomocí svých studentů v Jihočeském a Olomouckém kraji. Ve zmíněné kapitole jsou porovnána data z těchto tří krajů.
Classification
Type
C - Chapter in a specialist book
CEP classification
AK - Sport and leisure time activities
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
—
Continuities
O - Projekt operacniho programu
Others
Publication year
2013
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Book/collection name
Společenský význam gymnastiky, tance a úpolů
ISBN
9788021062900
Number of pages of the result
12
Pages from-to
84-95
Number of pages of the book
167
Publisher name
Masarykova univerzita
Place of publication
Brno
UT code for WoS chapter
—