Internet Marketing - Internet as a adveritisiment Tool
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14560%2F02%3A00005740" target="_blank" >RIV/00216224:14560/02:00005740 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Marketing na internetu - internet jako reklamní médium
Original language description
Cílem tohoto článku je popsat výhody a nevýhody internetu jako reklamního média a seznámit se blíže s typy reklamy na internetu. Cílem je také porovnat tento reklamní nástroj s klasickými formami reklamy.
Czech name
Marketing na internetu - internet jako reklamní médium
Czech description
—
Classification
Type
D - Article in proceedings
CEP classification
AH - Economics
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
<a href="/en/project/GA402%2F00%2F0368" target="_blank" >GA402/00/0368: Multi-factor analysis of company successfulness</a><br>
Continuities
P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)
Others
Publication year
2002
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Article name in the collection
Nové trendy rozvoje průmyslu
ISBN
80-214-2102-9
ISSN
—
e-ISSN
—
Number of pages
1
Pages from-to
10
Publisher name
VUT v Brně
Place of publication
Brno
Event location
6. - 7. prosince 2001, Brno
Event date
Jan 1, 2001
Type of event by nationality
CST - Celostátní akce
UT code for WoS article
—