All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

Support of Marketing Activities from Structural Funds for Czech Companies

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14560%2F04%3A00009659" target="_blank" >RIV/00216224:14560/04:00009659 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Podpora marketingových aktivit pro české podniky ze strukturálních fondů

  • Original language description

    Cílem toho článku je analyzovat možnosti podpory marketingových aktivit pro české podniky ze strukturálních fondů. K dosažení tohto cíle byla provedena analýza příslušných operačních programů vymezených výše a komparace jednotlivých opatření zaměřených na podporu marketingových aktivit. Přestože ne všechny uznatelné náklady v rámci analyzovaných opatření a podopatření lze přímo identifikovat jako jednoznačně marketingové, dotační podpora z těchto zdrojů může výrazně přispět k zlepšení marketingu zejménamalých a středních podniků ze všech odvětví české ekonomiky. Předpokladem úspěšného využití prostředků ze strukturálních fondů je však pečlivá příprava a realizace projektů podniky a jejich partnery.

  • Czech name

    Podpora marketingových aktivit pro české podniky ze strukturálních fondů

  • Czech description

    Cílem toho článku je analyzovat možnosti podpory marketingových aktivit pro české podniky ze strukturálních fondů. K dosažení tohto cíle byla provedena analýza příslušných operačních programů vymezených výše a komparace jednotlivých opatření zaměřených na podporu marketingových aktivit. Přestože ne všechny uznatelné náklady v rámci analyzovaných opatření a podopatření lze přímo identifikovat jako jednoznačně marketingové, dotační podpora z těchto zdrojů může výrazně přispět k zlepšení marketingu zejménamalých a středních podniků ze všech odvětví české ekonomiky. Předpokladem úspěšného využití prostředků ze strukturálních fondů je však pečlivá příprava a realizace projektů podniky a jejich partnery.

Classification

  • Type

    D - Article in proceedings

  • CEP classification

    AH - Economics

  • OECD FORD branch

Result continuities

  • Project

    <a href="/en/project/IAA7167201" target="_blank" >IAA7167201: Technical and methodological aspects of institutional enterprise assitance</a><br>

  • Continuities

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Others

  • Publication year

    2004

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • Article name in the collection

    Ekonomika firiem 2004

  • ISBN

    80-225-1879-4

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Number of pages

    5

  • Pages from-to

    557-561

  • Publisher name

    EU v Bratislave, PHF Košice

  • Place of publication

    Košice

  • Event location

    Michalovce

  • Event date

    Sep 16, 2004

  • Type of event by nationality

    EUR - Evropská akce

  • UT code for WoS article