All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

Organizational culture of Czech manufacturing companies: the relationship between organizational values, norms and behavior

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14560%2F05%3A00019900" target="_blank" >RIV/00216224:14560/05:00019900 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Organizační kultura českých výrobních firem: vztah mezi organizačními hodnotami, normami a chováním organizace.

  • Original language description

    Článek prezentuje výsledky výzkumné studie, jejímž cílem bylo zjistit vztah mezi obsahovými složkami organizační kultury českých výrobních firem identifikovanými na úrovni organizačních hodnot, norem a na úrovni chování. Obsahové složky organizační kultury na uvedených úrovních analýzy byly identifikovány prostřednictvím faktorové analýzy dat získaných příslušnými dotazníky, souvislost mezi nimi byla zjišťována prostřednictvím korelací. Výzkum byl proveden u 74 českých výrobních firem, výzkumný soubor tvořilo 467 vrcholových, středních a nižších manažerů zkoumaných firem. Výsledky výzkumu dokumentují řadu souvislostí mezi hodnotami, normami a strategickými aspekty chování českých firem a naznačují kulturní příčiny problémů těch firem, které usilují o přežití.

  • Czech name

    Organizační kultura českých výrobních firem: vztah mezi organizačními hodnotami, normami a chováním organizace.

  • Czech description

    Článek prezentuje výsledky výzkumné studie, jejímž cílem bylo zjistit vztah mezi obsahovými složkami organizační kultury českých výrobních firem identifikovanými na úrovni organizačních hodnot, norem a na úrovni chování. Obsahové složky organizační kultury na uvedených úrovních analýzy byly identifikovány prostřednictvím faktorové analýzy dat získaných příslušnými dotazníky, souvislost mezi nimi byla zjišťována prostřednictvím korelací. Výzkum byl proveden u 74 českých výrobních firem, výzkumný soubor tvořilo 467 vrcholových, středních a nižších manažerů zkoumaných firem. Výsledky výzkumu dokumentují řadu souvislostí mezi hodnotami, normami a strategickými aspekty chování českých firem a naznačují kulturní příčiny problémů těch firem, které usilují o přežití.

Classification

  • Type

    J<sub>x</sub> - Unclassified - Peer-reviewed scientific article (Jimp, Jsc and Jost)

  • CEP classification

    AH - Economics

  • OECD FORD branch

Result continuities

  • Project

    <a href="/en/project/GA402%2F02%2F0114" target="_blank" >GA402/02/0114: Organizational Culture of Czech Firms</a><br>

  • Continuities

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Others

  • Publication year

    2005

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • Name of the periodical

    Manažment v teórii a praxi - on-line odborný časopis o nových trendoch v manažmente.

  • ISSN

    1336-7137

  • e-ISSN

  • Volume of the periodical

    1

  • Issue of the periodical within the volume

    2

  • Country of publishing house

    CZ - CZECH REPUBLIC

  • Number of pages

    9

  • Pages from-to

    4-12

  • UT code for WoS article

  • EID of the result in the Scopus database