Relationships with stakeholders - results of qualitative research among MSE in South Moravian region
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14560%2F07%3A00032750" target="_blank" >RIV/00216224:14560/07:00032750 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Vztahy se stakeholdery - výsledky kvalitativního výzkumu mezi mikro a malými podniky v Jihomoravském regionu
Original language description
Příspěvek se ve své první části zabývá problematikou budování a udržování vztahů se stakeholdery, přičemž bere v úvahu specifičnost mikro a malých podniků. Tato část článku se snaží o syntézu jednotlivých názorů na tuto problematiku. Druhá část příspěvkuprezentuje některá zjištění vyplývající z kvalitativního výzkumu realizovaného mezi 60 mikro a malými podniky v Jihomoravském regionu v ČR - identifikuje klíčové stakeholdery a důvody budování a udržování vztahu s nimi.
Czech name
Vztahy se stakeholdery - výsledky kvalitativního výzkumu mezi mikro a malými podniky v Jihomoravském regionu
Czech description
Příspěvek se ve své první části zabývá problematikou budování a udržování vztahů se stakeholdery, přičemž bere v úvahu specifičnost mikro a malých podniků. Tato část článku se snaží o syntézu jednotlivých názorů na tuto problematiku. Druhá část příspěvkuprezentuje některá zjištění vyplývající z kvalitativního výzkumu realizovaného mezi 60 mikro a malými podniky v Jihomoravském regionu v ČR - identifikuje klíčové stakeholdery a důvody budování a udržování vztahu s nimi.
Classification
Type
D - Article in proceedings
CEP classification
AH - Economics
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
—
Continuities
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Others
Publication year
2007
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Article name in the collection
Marketing a obchod 2007
ISBN
978-80-8093-026-4
ISSN
—
e-ISSN
—
Number of pages
5
Pages from-to
—
Publisher name
Katedra marketingu, obchodu a svetového lesníctva na Drevárskej fakulte Technickej univerzity vo Zvolene
Place of publication
Zvolen
Event location
Zvolen
Event date
Jan 1, 2007
Type of event by nationality
CST - Celostátní akce
UT code for WoS article
—