All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

Quality of provided services as the basic success instrument of non-profit organisations in social services

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14560%2F08%3A00036270" target="_blank" >RIV/00216224:14560/08:00036270 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Kvalita sociálních služeb jako podmínka úspěšnosti nestátních neziskových organizací

  • Original language description

    Sociální služby jsou poskytovány především marginalizované skupině obyvatelstva. Aby sociální služby byly pro uživatele účinné, musí být především kvalitní. Aby byla zajištěna kvalita služby, musí být poskytnuta záruka jak uživatelům služby, tak poskytovatelům služeb. Nový zákon č. 108/2006 Sb., o sociálních službách přinesl mnoho zásadních změn. Poskytovatelé mají povinnost dodržovat standardy jimi poskytovaných sociálních služeb, uživatelé (klienti) sociálních služeb se na základě dodržování standardůsociálních služeb mohou lépe orientovat ve výběru poskytovatelů. To umožňuje větší konkurenci mezi poskytovateli sociálních služeb, ať už terénních služeb nebo ústavní péče. Právě hodnocení poskytovatelů na základě dodržování standardů je pro úspěšnostfungování poskytovatelů základním kritériem úspěšného ekonomického fungování a sociálního chování organizace nabízející sociální služby.

  • Czech name

    Kvalita sociálních služeb jako podmínka úspěšnosti nestátních neziskových organizací

  • Czech description

    Sociální služby jsou poskytovány především marginalizované skupině obyvatelstva. Aby sociální služby byly pro uživatele účinné, musí být především kvalitní. Aby byla zajištěna kvalita služby, musí být poskytnuta záruka jak uživatelům služby, tak poskytovatelům služeb. Nový zákon č. 108/2006 Sb., o sociálních službách přinesl mnoho zásadních změn. Poskytovatelé mají povinnost dodržovat standardy jimi poskytovaných sociálních služeb, uživatelé (klienti) sociálních služeb se na základě dodržování standardůsociálních služeb mohou lépe orientovat ve výběru poskytovatelů. To umožňuje větší konkurenci mezi poskytovateli sociálních služeb, ať už terénních služeb nebo ústavní péče. Právě hodnocení poskytovatelů na základě dodržování standardů je pro úspěšnostfungování poskytovatelů základním kritériem úspěšného ekonomického fungování a sociálního chování organizace nabízející sociální služby.

Classification

  • Type

    C - Chapter in a specialist book

  • CEP classification

    AH - Economics

  • OECD FORD branch

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju

Others

  • Publication year

    2008

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • Book/collection name

    Faktory úspěchu nestátních neziskových organizací

  • ISBN

    978-80-245-1473-4

  • Number of pages of the result

    10

  • Pages from-to

  • Number of pages of the book

    224

  • Publisher name

    Nakladatelsví Oeconomica

  • Place of publication

    Praha

  • UT code for WoS chapter