All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

Weivs to measurement of customer satisfaction using public services

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14560%2F09%3A00029758" target="_blank" >RIV/00216224:14560/09:00029758 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Pohledy na měření spokojenosti zákazníků užívajících veřejné služby

  • Original language description

    Důležitým aspektem spokojenosti je chápání pojmu kvalita; samotnými pracovníky, které může být odlišné od chápání zákazníků. Článek je jedním z dílčích výstupů projektu GA ČR 402/07/1486 Měření spokojenosti občanů s veřejnými službami jako součást řízeníkvality v organizacích veřejného sektoru a blíže se zabývá pouze aspektem chápání kvality pracovníky vybraných veřejných organizací.

  • Czech name

    Pohledy na měření spokojenosti zákazníků užívajících veřejné služby

  • Czech description

    Důležitým aspektem spokojenosti je chápání pojmu kvalita; samotnými pracovníky, které může být odlišné od chápání zákazníků. Článek je jedním z dílčích výstupů projektu GA ČR 402/07/1486 Měření spokojenosti občanů s veřejnými službami jako součást řízeníkvality v organizacích veřejného sektoru a blíže se zabývá pouze aspektem chápání kvality pracovníky vybraných veřejných organizací.

Classification

  • Type

    D - Article in proceedings

  • CEP classification

    AH - Economics

  • OECD FORD branch

Result continuities

  • Project

    <a href="/en/project/GA402%2F07%2F1486" target="_blank" >GA402/07/1486: Measurement of Citizens' Satisfaction with Public Sector Services as Integral Part of Quality Management in Public Sector Organizations</a><br>

  • Continuities

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Others

  • Publication year

    2009

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • Article name in the collection

    Veřejná ekonomika a správa 2009

  • ISBN

    978-80-248-2049-1

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Number of pages

    9

  • Pages from-to

  • Publisher name

    Vysoká škola báňská - TU Ostrava, Ekonomická fakulta

  • Place of publication

    Ostrava

  • Event location

    Ostrava

  • Event date

    Jan 1, 2009

  • Type of event by nationality

    CST - Celostátní akce

  • UT code for WoS article