All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

Reasons for CSR involvement

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14560%2F09%3A00038069" target="_blank" >RIV/00216224:14560/09:00038069 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Důvody angažovanosti v CSR

  • Original language description

    Příspěvek se zaměřuje na analýzu a interpretaci dílčí otázky výzkumu realizovaného Katedrou podnikového hospodářství za podpory Centra výzkumu konkurenční schopnosti české ekonomiky. Cílem položené otázky bylo zjistit, co je důvodem angažovanosti podnikův CSR aktivitách a jaké je rozložení výskytu jednotlivých důvodů. Dílčím cílem pak bylo zjištění, zda podniky přistupují k CSR aktivitám pouze jako k dalšímu marketingovému nástroji. Následně bylo též sledováno, zda se uváděné důvody překrývají s široceprezentovanými benefity vyplývajícími z CSR aktivit, z čehož by se dle autorky dalo usuzovat, že si podniky tyto benefity uvědomují a nejsou tudíž jen teoretickou abstrakcí. Prezentovaná data vycházejí z výpovědí 206 respondentů, kteří v podnicích nejčastěji zastávali pozici (generálních) ředitelů, odborných ředitelů a jednatelů. Podniky pocházely ze dvou odvětví: stavebnictví a zpracovatelského průmyslu.

  • Czech name

    Důvody angažovanosti v CSR

  • Czech description

    Příspěvek se zaměřuje na analýzu a interpretaci dílčí otázky výzkumu realizovaného Katedrou podnikového hospodářství za podpory Centra výzkumu konkurenční schopnosti české ekonomiky. Cílem položené otázky bylo zjistit, co je důvodem angažovanosti podnikův CSR aktivitách a jaké je rozložení výskytu jednotlivých důvodů. Dílčím cílem pak bylo zjištění, zda podniky přistupují k CSR aktivitám pouze jako k dalšímu marketingovému nástroji. Následně bylo též sledováno, zda se uváděné důvody překrývají s široceprezentovanými benefity vyplývajícími z CSR aktivit, z čehož by se dle autorky dalo usuzovat, že si podniky tyto benefity uvědomují a nejsou tudíž jen teoretickou abstrakcí. Prezentovaná data vycházejí z výpovědí 206 respondentů, kteří v podnicích nejčastěji zastávali pozici (generálních) ředitelů, odborných ředitelů a jednatelů. Podniky pocházely ze dvou odvětví: stavebnictví a zpracovatelského průmyslu.

Classification

  • Type

    D - Article in proceedings

  • CEP classification

    AH - Economics

  • OECD FORD branch

Result continuities

  • Project

    <a href="/en/project/1M0524" target="_blank" >1M0524: Research center on competitiveness of Czech economy</a><br>

  • Continuities

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Others

  • Publication year

    2009

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • Article name in the collection

    Vývojové tendence podniků V: specifický výzkum Katedry podnikového hospodářství.

  • ISBN

    978-80-210-5003-7

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Number of pages

    19

  • Pages from-to

  • Publisher name

    Masarykova univerzita

  • Place of publication

    Brno

  • Event location

    Brno

  • Event date

    Jan 1, 2009

  • Type of event by nationality

    CST - Celostátní akce

  • UT code for WoS article