All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

Mutual Attitudes of Small Enterprises and Local Authorities from the Point of View of Relationship Marketing (Results of Empirical Research)

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14560%2F10%3A00044600" target="_blank" >RIV/00216224:14560/10:00044600 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

    <a href="https://search.proquest.com/docview/752062878?accountid=16531" target="_blank" >https://search.proquest.com/docview/752062878?accountid=16531</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Vzájemné postoje malých podniků a úřadů místní správy z pohledu relationship marketingu (výsledky empirického výzkumu)

  • Original language description

    V příspěvku jsou prezentovány výsledky výzkumu, který byl proveden v rámci mezinárodního projektu Relationship Marketing of Micro and Small Enterprises along with Local Authorities(Comparative Research), na jehož realizaci se podíleli pracovníci Ekonomické univerzity K. Adamieckiego v Katowicach, Univerzity Mateja Bela v Banské Bystrici, Ekonomicko-správní fakulty MU a Fakulty podnikatelské VUT v Brně. Projekt byl zaměřen na zjištění míry implementace relationship marketingu v mikro a malých podnicích aúřadech veřejné správy zkoumaných zemí. Příspěvek prezentuje dílčí výzkumné výzkumné výsledky, týkající se vzájemných postojů mikro a malých podniků a úřadů veřejné správy České republiky.

  • Czech name

    Vzájemné postoje malých podniků a úřadů místní správy z pohledu relationship marketingu (výsledky empirického výzkumu)

  • Czech description

    V příspěvku jsou prezentovány výsledky výzkumu, který byl proveden v rámci mezinárodního projektu Relationship Marketing of Micro and Small Enterprises along with Local Authorities(Comparative Research), na jehož realizaci se podíleli pracovníci Ekonomické univerzity K. Adamieckiego v Katowicach, Univerzity Mateja Bela v Banské Bystrici, Ekonomicko-správní fakulty MU a Fakulty podnikatelské VUT v Brně. Projekt byl zaměřen na zjištění míry implementace relationship marketingu v mikro a malých podnicích aúřadech veřejné správy zkoumaných zemí. Příspěvek prezentuje dílčí výzkumné výzkumné výsledky, týkající se vzájemných postojů mikro a malých podniků a úřadů veřejné správy České republiky.

Classification

  • Type

    J<sub>imp</sub> - Article in a specialist periodical, which is included in the Web of Science database

  • CEP classification

  • OECD FORD branch

    50200 - Economics and Business

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Others

  • Publication year

    2010

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • Name of the periodical

    E & M EKONOMIE A MANAGEMENT

  • ISSN

    1212-3609

  • e-ISSN

  • Volume of the periodical

    13

  • Issue of the periodical within the volume

    3

  • Country of publishing house

    CZ - CZECH REPUBLIC

  • Number of pages

    18

  • Pages from-to

  • UT code for WoS article

    000288579200009

  • EID of the result in the Scopus database