All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

Return policy and its economic issues

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14560%2F12%3A00064295" target="_blank" >RIV/00216224:14560/12:00064295 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

    <a href="http://dx.doi.org/10.5817/CZ.MUNI.M210-6123-2012" target="_blank" >http://dx.doi.org/10.5817/CZ.MUNI.M210-6123-2012</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

    <a href="http://dx.doi.org/10.5817/CZ.MUNI.M210-6123-2012" target="_blank" >10.5817/CZ.MUNI.M210-6123-2012</a>

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Reklamační politika a její ekonomické souvislosti

  • Original language description

    Kniha se věnuje oblasti, již zahraniční literatura označuje jako return policy.Do češtiny je zde přeložena jako reklamační politika a rozumí se jí způsob řízení reklamací, které prodávající obdrží z titulu faktických vad produktu a případně i vad subjektivně vnímaných zákazníkem. Reklamační politika je představena primárně jako marketingový nástroj spoluutvářející tzv. rozšířený produkt. Text doplňují tři empirické studie zkoumající chování českých spotřebitelů.

  • Czech name

    Reklamační politika a její ekonomické souvislosti

  • Czech description

    Kniha se věnuje oblasti, již zahraniční literatura označuje jako return policy.Do češtiny je zde přeložena jako reklamační politika a rozumí se jí způsob řízení reklamací, které prodávající obdrží z titulu faktických vad produktu a případně i vad subjektivně vnímaných zákazníkem. Reklamační politika je představena primárně jako marketingový nástroj spoluutvářející tzv. rozšířený produkt. Text doplňují tři empirické studie zkoumající chování českých spotřebitelů.

Classification

  • Type

    B - Specialist book

  • CEP classification

    AE - Management, administration and clerical work

  • OECD FORD branch

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Others

  • Publication year

    2012

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • ISBN

    9788021061231

  • Number of pages

    190

  • Publisher name

    Masarykova univerzita

  • Place of publication

    Brno

  • UT code for WoS book