All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

Teenagers in the shopping centres of Brno: The findings from structured interviews regarding shopping behavior

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14560%2F17%3A00097092" target="_blank" >RIV/00216224:14560/17:00097092 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

    <a href="http://dx.doi.org/10.5817/CZ.MUNI.P210-8587-2017-74" target="_blank" >http://dx.doi.org/10.5817/CZ.MUNI.P210-8587-2017-74</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

    <a href="http://dx.doi.org/10.5817/CZ.MUNI.P210-8587-2017-74" target="_blank" >10.5817/CZ.MUNI.P210-8587-2017-74</a>

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Teenageři v brněnských nákupních centrech: výsledky hlubších řízených rozhovorů nákupního chování

  • Original language description

    Cílem příspěvku je vyhodnotit, porovnat a diskutovat vybrané doplňující výsledky šetření nákupního chování a nákupních zvyklostí teenagerů pohybujících se v brněnských nákupních centrech Vaňkovka a Olympia. Použitou metodou byly hlubší řízené rozhovory provedené v prostoru obou center. Jednalo se o náhodný stratifikovaný výběr omezený věkem a studiem na brněnské střední škole. Výsledky šetření prokázaly, že mladí lidé chodí do obou nákupních center s předem jasným záměrem (typicky oděvy, obuv móda a módní doplňky), do Vaňkovky zhruba s třikrát větší frekvencí než do Olympie. Návštěvu Vaňkovky podporuje velmi dobá poloha a dostupnost, na druhé straně chybí např. více míst k odpočinku a kino. Olympia je oblíbená pro velké množství a rozmanitost obchodů, nejvíce naopak vadí velká vzdálenost od centra města.

  • Czech name

    Teenageři v brněnských nákupních centrech: výsledky hlubších řízených rozhovorů nákupního chování

  • Czech description

    Cílem příspěvku je vyhodnotit, porovnat a diskutovat vybrané doplňující výsledky šetření nákupního chování a nákupních zvyklostí teenagerů pohybujících se v brněnských nákupních centrech Vaňkovka a Olympia. Použitou metodou byly hlubší řízené rozhovory provedené v prostoru obou center. Jednalo se o náhodný stratifikovaný výběr omezený věkem a studiem na brněnské střední škole. Výsledky šetření prokázaly, že mladí lidé chodí do obou nákupních center s předem jasným záměrem (typicky oděvy, obuv móda a módní doplňky), do Vaňkovky zhruba s třikrát větší frekvencí než do Olympie. Návštěvu Vaňkovky podporuje velmi dobá poloha a dostupnost, na druhé straně chybí např. více míst k odpočinku a kino. Olympia je oblíbená pro velké množství a rozmanitost obchodů, nejvíce naopak vadí velká vzdálenost od centra města.

Classification

  • Type

    D - Article in proceedings

  • CEP classification

  • OECD FORD branch

    50402 - Demography

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Others

  • Publication year

    2017

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • Article name in the collection

    XX. Mezinárodní kolokvium o regionálních vědách. Sborník příspěvků.

  • ISBN

    9788021085862

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Number of pages

    8

  • Pages from-to

    574-581

  • Publisher name

    Masarykova univerzita

  • Place of publication

    Brno

  • Event location

    Kurdějov

  • Event date

    Jan 1, 2017

  • Type of event by nationality

    CST - Celostátní akce

  • UT code for WoS article

    000426864500074