Teenagers in the shopping centres of Brno: The findings from structured interviews regarding shopping behavior
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14560%2F17%3A00097092" target="_blank" >RIV/00216224:14560/17:00097092 - isvavai.cz</a>
Result on the web
<a href="http://dx.doi.org/10.5817/CZ.MUNI.P210-8587-2017-74" target="_blank" >http://dx.doi.org/10.5817/CZ.MUNI.P210-8587-2017-74</a>
DOI - Digital Object Identifier
<a href="http://dx.doi.org/10.5817/CZ.MUNI.P210-8587-2017-74" target="_blank" >10.5817/CZ.MUNI.P210-8587-2017-74</a>
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Teenageři v brněnských nákupních centrech: výsledky hlubších řízených rozhovorů nákupního chování
Original language description
Cílem příspěvku je vyhodnotit, porovnat a diskutovat vybrané doplňující výsledky šetření nákupního chování a nákupních zvyklostí teenagerů pohybujících se v brněnských nákupních centrech Vaňkovka a Olympia. Použitou metodou byly hlubší řízené rozhovory provedené v prostoru obou center. Jednalo se o náhodný stratifikovaný výběr omezený věkem a studiem na brněnské střední škole. Výsledky šetření prokázaly, že mladí lidé chodí do obou nákupních center s předem jasným záměrem (typicky oděvy, obuv móda a módní doplňky), do Vaňkovky zhruba s třikrát větší frekvencí než do Olympie. Návštěvu Vaňkovky podporuje velmi dobá poloha a dostupnost, na druhé straně chybí např. více míst k odpočinku a kino. Olympia je oblíbená pro velké množství a rozmanitost obchodů, nejvíce naopak vadí velká vzdálenost od centra města.
Czech name
Teenageři v brněnských nákupních centrech: výsledky hlubších řízených rozhovorů nákupního chování
Czech description
Cílem příspěvku je vyhodnotit, porovnat a diskutovat vybrané doplňující výsledky šetření nákupního chování a nákupních zvyklostí teenagerů pohybujících se v brněnských nákupních centrech Vaňkovka a Olympia. Použitou metodou byly hlubší řízené rozhovory provedené v prostoru obou center. Jednalo se o náhodný stratifikovaný výběr omezený věkem a studiem na brněnské střední škole. Výsledky šetření prokázaly, že mladí lidé chodí do obou nákupních center s předem jasným záměrem (typicky oděvy, obuv móda a módní doplňky), do Vaňkovky zhruba s třikrát větší frekvencí než do Olympie. Návštěvu Vaňkovky podporuje velmi dobá poloha a dostupnost, na druhé straně chybí např. více míst k odpočinku a kino. Olympia je oblíbená pro velké množství a rozmanitost obchodů, nejvíce naopak vadí velká vzdálenost od centra města.
Classification
Type
D - Article in proceedings
CEP classification
—
OECD FORD branch
50402 - Demography
Result continuities
Project
—
Continuities
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Others
Publication year
2017
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Article name in the collection
XX. Mezinárodní kolokvium o regionálních vědách. Sborník příspěvků.
ISBN
9788021085862
ISSN
—
e-ISSN
—
Number of pages
8
Pages from-to
574-581
Publisher name
Masarykova univerzita
Place of publication
Brno
Event location
Kurdějov
Event date
Jan 1, 2017
Type of event by nationality
CST - Celostátní akce
UT code for WoS article
000426864500074