Analysis of Customer Satisfaction in the Context of Backflows and Performance
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14560%2F18%3A00101636" target="_blank" >RIV/00216224:14560/18:00101636 - isvavai.cz</a>
Result on the web
<a href="https://drive.google.com/drive/folders/1EdIrV9uxzuGcivA4HJaZ-5IngUly08nn" target="_blank" >https://drive.google.com/drive/folders/1EdIrV9uxzuGcivA4HJaZ-5IngUly08nn</a>
DOI - Digital Object Identifier
<a href="http://dx.doi.org/10.24132/jbt.2018.8.3.55_62" target="_blank" >10.24132/jbt.2018.8.3.55_62</a>
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Analýza spokojenosti zákazníka v kontextu zpětných toků a výkonnosti podniku
Original language description
Článek prezentuje výsledky empirického šetření zaměřeného na problematiku spokojenosti zákazníků, procesů a praktik vedoucích k zákaznické spokojenosti a přístupů, které podniky využívají pro minimalizaci zpětných toků, zejména v podobě vracených produktů. Cílem článku je zjistit rozdíly ve využívání zkoumaných praktik a procesů zaměřených na redukci zpětných toků u finančně výkonných a finančně nevýkonných podniků. Výsledky znázorňují že speciálně úroveň spokojenosti zákazníka, intenzita kooperace se zákazníky s cílem získat znalost o jejich požadavcích a přáních a intenzivní sdílení informací s distributory o spokojenosti zákazníka stejně jako intenzivní úsilí o vysoce kvalitní a kontinuální zlepšování nejen produktů, ale i relevantní produkce, distribuce a dalších procesů reprezentují hlavní odlišnosti mezi oběma skupinami podniků. Článek je jedním z výstupů výzkumu, který byl realizovaný v rámci projektu financovaného Grantovou agenturou České republiky GA16-16260S „Přístup managementu k redukci zpětných toků ve vazbě na spokojenost zákazníků a neustálé zlepšování“.
Czech name
Analýza spokojenosti zákazníka v kontextu zpětných toků a výkonnosti podniku
Czech description
Článek prezentuje výsledky empirického šetření zaměřeného na problematiku spokojenosti zákazníků, procesů a praktik vedoucích k zákaznické spokojenosti a přístupů, které podniky využívají pro minimalizaci zpětných toků, zejména v podobě vracených produktů. Cílem článku je zjistit rozdíly ve využívání zkoumaných praktik a procesů zaměřených na redukci zpětných toků u finančně výkonných a finančně nevýkonných podniků. Výsledky znázorňují že speciálně úroveň spokojenosti zákazníka, intenzita kooperace se zákazníky s cílem získat znalost o jejich požadavcích a přáních a intenzivní sdílení informací s distributory o spokojenosti zákazníka stejně jako intenzivní úsilí o vysoce kvalitní a kontinuální zlepšování nejen produktů, ale i relevantní produkce, distribuce a dalších procesů reprezentují hlavní odlišnosti mezi oběma skupinami podniků. Článek je jedním z výstupů výzkumu, který byl realizovaný v rámci projektu financovaného Grantovou agenturou České republiky GA16-16260S „Přístup managementu k redukci zpětných toků ve vazbě na spokojenost zákazníků a neustálé zlepšování“.
Classification
Type
J<sub>ost</sub> - Miscellaneous article in a specialist periodical
CEP classification
—
OECD FORD branch
50204 - Business and management
Result continuities
Project
<a href="/en/project/GA16-16260S" target="_blank" >GA16-16260S: Managerial approach to reduction of reverse flows in connection to customer satisfaction and continuous improvement</a><br>
Continuities
P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)
Others
Publication year
2018
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Name of the periodical
Trendy v podnikání - Business Trends
ISSN
1805-0603
e-ISSN
—
Volume of the periodical
2018
Issue of the periodical within the volume
3
Country of publishing house
CZ - CZECH REPUBLIC
Number of pages
8
Pages from-to
55-62
UT code for WoS article
—
EID of the result in the Scopus database
—