All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

Teaching Russian language as a foreign language

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14640%2F17%3A00100405" target="_blank" >RIV/00216224:14640/17:00100405 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Výuka ruského jazyka jako cizího

  • Original language description

    Příspěvek pojednává o výukových metodách využívaných na seminářích cizího jazyka ve vysokoškolském prostředí (na příkladu ruského jazyka). V první části se autorka věnuje celkové charakteristice výuky na Ekonomicko-správní (ESF) a Filozofické fakultě, významu zpětné vazby a zvyšování kompetencí v rámci interkulturní komunikace. Ve druhé části autorka komentuje videozáznam ze semináře (na ESF) s důrazem na oblast produktivních dovedností. Autorka taktéž vysvětluje rozdílné přístupy při práci s videi a akcentuje význam fonetiky. Cílem je poukázat na nutnost různorodých přístupů ve výuce cizího jazyka za účelem budování jazykových kompetencí studentů a zvyšování jejich motivace k učení.

  • Czech name

    Výuka ruského jazyka jako cizího

  • Czech description

    Příspěvek pojednává o výukových metodách využívaných na seminářích cizího jazyka ve vysokoškolském prostředí (na příkladu ruského jazyka). V první části se autorka věnuje celkové charakteristice výuky na Ekonomicko-správní (ESF) a Filozofické fakultě, významu zpětné vazby a zvyšování kompetencí v rámci interkulturní komunikace. Ve druhé části autorka komentuje videozáznam ze semináře (na ESF) s důrazem na oblast produktivních dovedností. Autorka taktéž vysvětluje rozdílné přístupy při práci s videi a akcentuje význam fonetiky. Cílem je poukázat na nutnost různorodých přístupů ve výuce cizího jazyka za účelem budování jazykových kompetencí studentů a zvyšování jejich motivace k učení.

Classification

  • Type

    O - Miscellaneous

  • CEP classification

  • OECD FORD branch

    50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Others

  • Publication year

    2017

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů