All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

Mush-up teaching: Výběr a tvorba výukových materiálů prostřednictvím kompilačně-autentických metod

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14640%2F17%3A00100562" target="_blank" >RIV/00216224:14640/17:00100562 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Mush-up teaching: Výběr a tvorba výukových materiálů prostřednictvím kompilačně-autentických metod

  • Original language description

    Dynamický rozvoj informačních a komunikačních technologií, zejména multimédií a sociálních sítí, i jejich vzrůstající vliv na chod společnosti s sebou nutně přinášejí nezbytné změny ve vzdělávání. Oblast výuky cizích jazyků na vysokých školách představuje jedno z prostředí, ve kterém se původní experimentální povaha využití technologií, multimediálních prvků a komunikace na sociálních sítích posunula do fáze přirozeného začleňování do běžné výuky a jejich přítomnost se mnohde stala již rutinní záležitostí. Tento příspěvek má za cíl na příkladu Centra jazykového vzdělávání Masarykovy univerzity (CJV MU) poukázat na možnosti výběru a tvorby výukových materiálů pro komplexní, flexibilní a individualizované jazykové vzdělávání v akademickém prostředí. V rámci prezentace budou představeny funkční postupy, které umožňují efektivní kompilaci, a potažmo didaktizaci, 16 materiálů existujících online. Dále budou nastíněny výseky prostoru sociálních sítí, které s sebou přinášejí prvky autenticity, díky nimž lze účinně kombinovat synchronní a asynchronní komunikaci s aktivitami individuálního a kolaborativního charakteru takovým způsobem, aby bylo možné vysokoškolské studenty zapojit do realistických situací akademické či odborné povahy a vystavit je tak prostředí, ve kterém by si mohli ověřit a zdokonalit své jazykové, odborné i socio-kulturní dovednosti.

  • Czech name

    Mush-up teaching: Výběr a tvorba výukových materiálů prostřednictvím kompilačně-autentických metod

  • Czech description

    Dynamický rozvoj informačních a komunikačních technologií, zejména multimédií a sociálních sítí, i jejich vzrůstající vliv na chod společnosti s sebou nutně přinášejí nezbytné změny ve vzdělávání. Oblast výuky cizích jazyků na vysokých školách představuje jedno z prostředí, ve kterém se původní experimentální povaha využití technologií, multimediálních prvků a komunikace na sociálních sítích posunula do fáze přirozeného začleňování do běžné výuky a jejich přítomnost se mnohde stala již rutinní záležitostí. Tento příspěvek má za cíl na příkladu Centra jazykového vzdělávání Masarykovy univerzity (CJV MU) poukázat na možnosti výběru a tvorby výukových materiálů pro komplexní, flexibilní a individualizované jazykové vzdělávání v akademickém prostředí. V rámci prezentace budou představeny funkční postupy, které umožňují efektivní kompilaci, a potažmo didaktizaci, 16 materiálů existujících online. Dále budou nastíněny výseky prostoru sociálních sítí, které s sebou přinášejí prvky autenticity, díky nimž lze účinně kombinovat synchronní a asynchronní komunikaci s aktivitami individuálního a kolaborativního charakteru takovým způsobem, aby bylo možné vysokoškolské studenty zapojit do realistických situací akademické či odborné povahy a vystavit je tak prostředí, ve kterém by si mohli ověřit a zdokonalit své jazykové, odborné i socio-kulturní dovednosti.

Classification

  • Type

    O - Miscellaneous

  • CEP classification

  • OECD FORD branch

    50300 - Education

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Others

  • Publication year

    2017

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů