All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

Novice Teachers´ Perceptions of School Climate

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216275%3A25210%2F04%3A00006732" target="_blank" >RIV/00216275:25210/04:00006732 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Klima školy z pohledu začínajícího učitele. Dvě kvalitativní sondy.

  • Original language description

    V textu jsou představeny výstupy dvou kvalitativních sond, které byly zaměřeny na subjektivní percepce negativních aspektů klimatu školy novici v učitelské profesi..

  • Czech name

    Klima školy z pohledu začínajícího učitele. Dvě kvalitativní sondy.

  • Czech description

    V textu jsou představeny výstupy dvou kvalitativních sond, které byly zaměřeny na subjektivní percepce negativních aspektů klimatu školy novici v učitelské profesi..

Classification

  • Type

    C - Chapter in a specialist book

  • CEP classification

    AM - Pedagogy and education

  • OECD FORD branch

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    N - Vyzkumna aktivita podporovana z neverejnych zdroju

Others

  • Publication year

    2004

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • Book/collection name

    Psychosociální klima školy II.

  • ISBN

    80-86633-29-2

  • Number of pages of the result

    20

  • Pages from-to

  • Number of pages of the book

  • Publisher name

    MSD s.r.o.

  • Place of publication

    Brno

  • UT code for WoS chapter