Diversity in ELTE? (Pros and Cons of Structured Study Programmes)
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216275%3A25210%2F05%3A00006755" target="_blank" >RIV/00216275:25210/05:00006755 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
angličtina
Original language name
Diversity in ELTE? (Pros and Cons of Structured Study Programmes)
Original language description
The article presents some issues related to the impact of the Bologna Process on pre-service teacher education. The discussion is carried out from the perspective of ELTE programmes in Czech educational context.
Czech name
Diverzita v programech přípravného vzdělávání učitelů anglického jazyka? (některá pro a proti strukturovaných programů)
Czech description
Článek prezentuje některá z důležitých témat vztahujících se k dopadu Boloňské deklarace na pregraduální přípravu učitelů. Diskuse probíhá z pozice programů přípravného vzdělávání učitelů anglického jazyka v českém vzdělávacím kontextu.
Classification
Type
D - Article in proceedings
CEP classification
AM - Pedagogy and education
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
—
Continuities
N - Vyzkumna aktivita podporovana z neverejnych zdroju
Others
Publication year
2005
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Article name in the collection
New trends in educating future teachers of English
ISBN
80-244-1249-7
ISSN
—
e-ISSN
—
Number of pages
5
Pages from-to
74-78
Publisher name
Univerzita Palackého
Place of publication
Olomouc
Event location
—
Event date
—
Type of event by nationality
—
UT code for WoS article
—