All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

University students' perceptions of blended learning - case study.

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216275%3A25210%2F08%3A00008069" target="_blank" >RIV/00216275:25210/08:00008069 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Postoje vysokoškolských studentů k blended learningu. Případová studie.

  • Original language description

    Současný vývoj v oblasti elektronického vzdělávání v terciární sféře má tendenci směřovat k plné integraci ICT do vzdělávání. Důvody pro implementaci ICT jsou ze strany poskytovatelů vzdělávání a vyučujících zřejmé, dosud však bylo provedeno jen málo výzkumů zabývajících se otázkou míry spokojenosti studenta v tzv. blended learningu. V tomto příspěvku jsou prezentovány výsledky výzkumu - případové studie - zaměřeného na hodnocení blended learningu ze strany studentů.

  • Czech name

    Postoje vysokoškolských studentů k blended learningu. Případová studie.

  • Czech description

    Současný vývoj v oblasti elektronického vzdělávání v terciární sféře má tendenci směřovat k plné integraci ICT do vzdělávání. Důvody pro implementaci ICT jsou ze strany poskytovatelů vzdělávání a vyučujících zřejmé, dosud však bylo provedeno jen málo výzkumů zabývajících se otázkou míry spokojenosti studenta v tzv. blended learningu. V tomto příspěvku jsou prezentovány výsledky výzkumu - případové studie - zaměřeného na hodnocení blended learningu ze strany studentů.

Classification

  • Type

    D - Article in proceedings

  • CEP classification

    AM - Pedagogy and education

  • OECD FORD branch

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Others

  • Publication year

    2008

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • Article name in the collection

    Pedagogický výzkum jako podpora proměny současné školy. Sborník sdělení 16. konference ČAPV

  • ISBN

    978-80-7041-287-9

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Number of pages

    12

  • Pages from-to

  • Publisher name

    Gaudeamus

  • Place of publication

    Hradec Králové

  • Event location

    PdF Univerzity Hradec Králové

  • Event date

    Sep 4, 2008

  • Type of event by nationality

    CST - Celostátní akce

  • UT code for WoS article