University students' perceptions of blended learning - case study.
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216275%3A25210%2F08%3A00008069" target="_blank" >RIV/00216275:25210/08:00008069 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Postoje vysokoškolských studentů k blended learningu. Případová studie.
Original language description
Současný vývoj v oblasti elektronického vzdělávání v terciární sféře má tendenci směřovat k plné integraci ICT do vzdělávání. Důvody pro implementaci ICT jsou ze strany poskytovatelů vzdělávání a vyučujících zřejmé, dosud však bylo provedeno jen málo výzkumů zabývajících se otázkou míry spokojenosti studenta v tzv. blended learningu. V tomto příspěvku jsou prezentovány výsledky výzkumu - případové studie - zaměřeného na hodnocení blended learningu ze strany studentů.
Czech name
Postoje vysokoškolských studentů k blended learningu. Případová studie.
Czech description
Současný vývoj v oblasti elektronického vzdělávání v terciární sféře má tendenci směřovat k plné integraci ICT do vzdělávání. Důvody pro implementaci ICT jsou ze strany poskytovatelů vzdělávání a vyučujících zřejmé, dosud však bylo provedeno jen málo výzkumů zabývajících se otázkou míry spokojenosti studenta v tzv. blended learningu. V tomto příspěvku jsou prezentovány výsledky výzkumu - případové studie - zaměřeného na hodnocení blended learningu ze strany studentů.
Classification
Type
D - Article in proceedings
CEP classification
AM - Pedagogy and education
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
—
Continuities
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Others
Publication year
2008
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Article name in the collection
Pedagogický výzkum jako podpora proměny současné školy. Sborník sdělení 16. konference ČAPV
ISBN
978-80-7041-287-9
ISSN
—
e-ISSN
—
Number of pages
12
Pages from-to
—
Publisher name
Gaudeamus
Place of publication
Hradec Králové
Event location
PdF Univerzity Hradec Králové
Event date
Sep 4, 2008
Type of event by nationality
CST - Celostátní akce
UT code for WoS article
—