All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

The family and child in substitutive family care: pedagogical view of problems

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216275%3A25210%2F08%3A00008283" target="_blank" >RIV/00216275:25210/08:00008283 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Rodina a dítě v náhradní rodinné péči: pedagogický pohled na problematiku

  • Original language description

    Příspěvek se zabývá problematikou náhradní rodinné péče z pedagogického pohledu, kterou autorka zpracovává v rámci dizertační práce. Centrem zájmu je popis současného stavu ve výzkumu problematiky náhradní rodinné péče v České republice, analýza příčin existence náhradního rodičovství a zároveň stručný pohled na charakteristiku socializace dítěte v náhradní rodině a ve škole. Vzhledem k typologii dětí v náhradní rodinné péči předkládá autorka tezi, že dítě vychovávané v náhradní rodině lze při vstupu doškolního prostředí považovat za dítě se specifickou formou psychosiciálního, sociokulturního nebo zdravotního handicapu.

  • Czech name

    Rodina a dítě v náhradní rodinné péči: pedagogický pohled na problematiku

  • Czech description

    Příspěvek se zabývá problematikou náhradní rodinné péče z pedagogického pohledu, kterou autorka zpracovává v rámci dizertační práce. Centrem zájmu je popis současného stavu ve výzkumu problematiky náhradní rodinné péče v České republice, analýza příčin existence náhradního rodičovství a zároveň stručný pohled na charakteristiku socializace dítěte v náhradní rodině a ve škole. Vzhledem k typologii dětí v náhradní rodinné péči předkládá autorka tezi, že dítě vychovávané v náhradní rodině lze při vstupu doškolního prostředí považovat za dítě se specifickou formou psychosiciálního, sociokulturního nebo zdravotního handicapu.

Classification

  • Type

    D - Article in proceedings

  • CEP classification

    AM - Pedagogy and education

  • OECD FORD branch

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju

Others

  • Publication year

    2008

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • Article name in the collection

    Aktuálne otázky pedagogiky a psychológie III. Zborník príspevkov z vedeckej konferencie

  • ISBN

    978-80-8083-553-8

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Number of pages

    8

  • Pages from-to

  • Publisher name

    Univerzita Mateja Bela v Banskej Bystrici

  • Place of publication

    Banská Bystrica

  • Event location

    Banská Bystrica, SK

  • Event date

    Oct 5, 2007

  • Type of event by nationality

    EUR - Evropská akce

  • UT code for WoS article