Propaganda and "antipropaganda" in the world of literature
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216275%3A25210%2F12%3A39895513" target="_blank" >RIV/00216275:25210/12:39895513 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Propaganda a "antipropaganda" ve světě literatury
Original language description
Pojem "propaganda" má v literární kultuře a v společenském kontextu i svůj protipól: nonkonformní texty, které představují "antipropagandistickou" polemiku nebo radikální negaci tzv. oficiálních propagandistických tezí. V poválečné české literatuře jsouparametry "antipropagandy" zjevné zejména v ineditní tvorbě Egona Bondyho, Bohumila Hrabala nebo Karla Maryska.
Czech name
Propaganda a "antipropaganda" ve světě literatury
Czech description
Pojem "propaganda" má v literární kultuře a v společenském kontextu i svůj protipól: nonkonformní texty, které představují "antipropagandistickou" polemiku nebo radikální negaci tzv. oficiálních propagandistických tezí. V poválečné české literatuře jsouparametry "antipropagandy" zjevné zejména v ineditní tvorbě Egona Bondyho, Bohumila Hrabala nebo Karla Maryska.
Classification
Type
C - Chapter in a specialist book
CEP classification
AJ - Literature, mass media, audio-visual activities
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
—
Continuities
I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace
Others
Publication year
2012
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Book/collection name
Kontexty propagandy
ISBN
978-80-7395-515-1
Number of pages of the result
8
Pages from-to
195-202
Number of pages of the book
352
Publisher name
Univerzita Pardubice
Place of publication
Pardubice
UT code for WoS chapter
—