Preschool curriculum development and obligatory school education starting skills
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216275%3A25210%2F12%3A39897456" target="_blank" >RIV/00216275:25210/12:39897456 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Vývoj předškolního kurikula a požadavky pro zahájení povinné školní docházky
Original language description
Autoři představují základní etapy vývoje kurikula předškolního vzdělávání. Analyzují požadavky pro zahájení povinné školní docházky. Porovnávají vztahy mezi cíli mateřské školy a základní školy z hlediska vývoje osobnosti dítěte.
Czech name
Vývoj předškolního kurikula a požadavky pro zahájení povinné školní docházky
Czech description
Autoři představují základní etapy vývoje kurikula předškolního vzdělávání. Analyzují požadavky pro zahájení povinné školní docházky. Porovnávají vztahy mezi cíli mateřské školy a základní školy z hlediska vývoje osobnosti dítěte.
Classification
Type
C - Chapter in a specialist book
CEP classification
AM - Pedagogy and education
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
—
Continuities
I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace
Others
Publication year
2012
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Book/collection name
Připravenost dětí k zahájení povinné školní docházky v kontextu současného kurikula
ISBN
978-80-244-3345-5
Number of pages of the result
18
Pages from-to
15-32
Number of pages of the book
220
Publisher name
Univerzita Palackého v Olomouci
Place of publication
Olomouc
UT code for WoS chapter
—