All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

Meaningful child-parent-teacher conferences

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216275%3A25210%2F22%3A39918747" target="_blank" >RIV/00216275:25210/22:39918747 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

    <a href="https://ojs.cuni.cz/pedagogika/article/view/2064" target="_blank" >https://ojs.cuni.cz/pedagogika/article/view/2064</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

    <a href="http://dx.doi.org/10.14712/23362189.2021.2064" target="_blank" >10.14712/23362189.2021.2064</a>

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Smysluplné konzultace dítě–rodič–učitel

  • Original language description

    Tento příspěvek představuje inspirativní a inovativní způsob vedení konzultací ve formě dítě–rodič–učitel na prvním stupni základní školy a proces jejich implementace v praxi. Jedná se o užitečný pedagogický nástroj, který je v době zvětšující se potřeby psychosociální podpory žáků přínosný zejména pro dítě a jeho učení, ale zároveň je cenným zdrojem informací pro rodiče dítěte a samotného učitele. V bezpečném prostředí založeném na všestranné respektující komunikaci dítě na základě vlastního sebehodnocení seznamuje rodiče s procesem a výsledky svého učení. Naše zkušenost ukazuje, že takto vedené konzultace podporují emocionální stabilitu dětí, a za užitečné, smysluplné a přínosné je považují všechny zúčastněné strany.

  • Czech name

    Smysluplné konzultace dítě–rodič–učitel

  • Czech description

    Tento příspěvek představuje inspirativní a inovativní způsob vedení konzultací ve formě dítě–rodič–učitel na prvním stupni základní školy a proces jejich implementace v praxi. Jedná se o užitečný pedagogický nástroj, který je v době zvětšující se potřeby psychosociální podpory žáků přínosný zejména pro dítě a jeho učení, ale zároveň je cenným zdrojem informací pro rodiče dítěte a samotného učitele. V bezpečném prostředí založeném na všestranné respektující komunikaci dítě na základě vlastního sebehodnocení seznamuje rodiče s procesem a výsledky svého učení. Naše zkušenost ukazuje, že takto vedené konzultace podporují emocionální stabilitu dětí, a za užitečné, smysluplné a přínosné je považují všechny zúčastněné strany.

Classification

  • Type

    J<sub>ost</sub> - Miscellaneous article in a specialist periodical

  • CEP classification

  • OECD FORD branch

    50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Others

  • Publication year

    2022

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • Name of the periodical

    Pedagogika : časopis pro vědy o vzdělávání a výchově

  • ISSN

    0031-3815

  • e-ISSN

    2336-2189

  • Volume of the periodical

    72

  • Issue of the periodical within the volume

    2

  • Country of publishing house

    CZ - CZECH REPUBLIC

  • Number of pages

    13

  • Pages from-to

    301-314

  • UT code for WoS article

  • EID of the result in the Scopus database