Quantum Physic and Psychology: New perspectives in education
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216275%3A25210%2F23%3A39921425" target="_blank" >RIV/00216275:25210/23:39921425 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Kvantová fyzika a psychologie. Nové perspektivy ve vzdělávání
Original language description
Tento vědecký článek zkoumá spojení mezi kvantovou fyzikou a psychologií a zvažuje možnosti využití kvantových principů ve vzdělávacím procesu. Zabývá se tím, jak kvantová fyzika může ovlivnit učení a výuku a diskutuje o potenciálních výhodách a výzvách spojených s tímto novým přístupem ke vzdělávání.
Czech name
Kvantová fyzika a psychologie. Nové perspektivy ve vzdělávání
Czech description
Tento vědecký článek zkoumá spojení mezi kvantovou fyzikou a psychologií a zvažuje možnosti využití kvantových principů ve vzdělávacím procesu. Zabývá se tím, jak kvantová fyzika může ovlivnit učení a výuku a diskutuje o potenciálních výhodách a výzvách spojených s tímto novým přístupem ke vzdělávání.
Classification
Type
C - Chapter in a specialist book
CEP classification
—
OECD FORD branch
50100 - Psychology and cognitive sciences
Result continuities
Project
—
Continuities
I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace
Others
Publication year
2023
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Book/collection name
Edukacja zorientowana na przyszłość
ISBN
978-83-954275-6-5
Number of pages of the result
11
Pages from-to
141-151
Number of pages of the book
415
Publisher name
Didactica Polska
Place of publication
Krakov
UT code for WoS chapter
—