All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

Primary school teacher education in historical, comparative and systematic perspective

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216275%3A25210%2F24%3A39922738" target="_blank" >RIV/00216275:25210/24:39922738 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

    <a href="https://journals.muni.cz/pedor/" target="_blank" >https://journals.muni.cz/pedor/</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

    <a href="http://dx.doi.org/10.5817/PedOr2024-1-2-18" target="_blank" >10.5817/PedOr2024-1-2-18</a>

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Vzdělávání učitelů primárních škol v historicko-srovnávací a systematické perspektivě

  • Original language description

    Přehledová studie analyzuje klíčové trendy ve vývoji vzdělávání této kategorie učitelů u nás od konce 19.století do současnosti na pozadí vývojových trendů v západoevropských zemích. V centru pozornosti jsou proměny po roce 1989 v kontextu měnících se společenských podmínek a transformace školství s cílem identifikovat pozitivní stránky dosavadního vývoje i kritická místa a otevřené otázky v koncepci a realizaci studia učitelství. Je reflektována role primární pedagogiky, v českém kontextu nově konstituovaného oboru, v tvorbě koncepce a inovacích studijních programů učitelství pro primární školu. Retrospektivní pohled je východiskem k úvahám o perspektivách dalšího vývoje.

  • Czech name

    Vzdělávání učitelů primárních škol v historicko-srovnávací a systematické perspektivě

  • Czech description

    Přehledová studie analyzuje klíčové trendy ve vývoji vzdělávání této kategorie učitelů u nás od konce 19.století do současnosti na pozadí vývojových trendů v západoevropských zemích. V centru pozornosti jsou proměny po roce 1989 v kontextu měnících se společenských podmínek a transformace školství s cílem identifikovat pozitivní stránky dosavadního vývoje i kritická místa a otevřené otázky v koncepci a realizaci studia učitelství. Je reflektována role primární pedagogiky, v českém kontextu nově konstituovaného oboru, v tvorbě koncepce a inovacích studijních programů učitelství pro primární školu. Retrospektivní pohled je východiskem k úvahám o perspektivách dalšího vývoje.

Classification

  • Type

    J<sub>ost</sub> - Miscellaneous article in a specialist periodical

  • CEP classification

  • OECD FORD branch

    50300 - Education

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Others

  • Publication year

    2024

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • Name of the periodical

    Pedagogická orientace

  • ISSN

    1211-4669

  • e-ISSN

  • Volume of the periodical

    34

  • Issue of the periodical within the volume

    1-2

  • Country of publishing house

    CZ - CZECH REPUBLIC

  • Number of pages

    29

  • Pages from-to

    18-46

  • UT code for WoS article

  • EID of the result in the Scopus database