All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

About possibilities of unifying of marketing terminology in Czech republic

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216275%3A25310%2F03%3A00001010" target="_blank" >RIV/00216275:25310/03:00001010 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    K možnostem sjednocení marketingové terminologie v České republice

  • Original language description

    Příspěvek pojednává o stavu marketingové terminologie v České republice na přelomu tisíciletí a možnostech jejího sjednocení. Konstatuje, že v důsledku terminologicky nedokonalých překladů původní zahraniční literatuře na začátku 90. let minulého stoletíse začaly v disciplíně marketingu používat pro stejné jevy různé, často nevhodné termíny a nebo se v odborné literatuře objevovaly a stále objevují i chybné pojmy, které často správně nevystihují podstatu jevů. Příspěvek nastiňuje, zda vůbec a jaké jsoumožnosti k nápravě této terminologické džungle.

  • Czech name

    K možnostem sjednocení marketingové terminologie v České republice

  • Czech description

    Příspěvek pojednává o stavu marketingové terminologie v České republice na přelomu tisíciletí a možnostech jejího sjednocení. Konstatuje, že v důsledku terminologicky nedokonalých překladů původní zahraniční literatuře na začátku 90. let minulého stoletíse začaly v disciplíně marketingu používat pro stejné jevy různé, často nevhodné termíny a nebo se v odborné literatuře objevovaly a stále objevují i chybné pojmy, které často správně nevystihují podstatu jevů. Příspěvek nastiňuje, zda vůbec a jaké jsoumožnosti k nápravě této terminologické džungle.

Classification

  • Type

    D - Article in proceedings

  • CEP classification

    AH - Economics

  • OECD FORD branch

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Others

  • Publication year

    2003

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • Article name in the collection

    Sborník z mezinárodného kolokvia k vedeckému projektu VEGA 1/0478/03

  • ISBN

    80-225-1762-3

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Number of pages

    4

  • Pages from-to

    45-48

  • Publisher name

    Ekonomická univerzita

  • Place of publication

    Bratislava

  • Event location

  • Event date

  • Type of event by nationality

  • UT code for WoS article