All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

Tools of Customer Loyalty Building in Industrial Market

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216275%3A25310%2F04%3A00003366" target="_blank" >RIV/00216275:25310/04:00003366 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Nástroje budování loajality zákazníků na průmyslovém trhu

  • Original language description

    Současný hyperkonkurenční trh nutí podniky, aby poněkud přehodnotily svůj přístup k zákazníkům. Již nejde o to zákazníky pouze získat, jde o to je přitáhnout a připoutat k firmě tak, aby se stali věrnými neboli tzv. loajálními. Loajalitu zákazníků v moderním pojetí však nelze budovat pouze na základě snahy přimět zákazníka k opětovným nákupům. Je zřejmé, že pro zajištění dlouhodobé prosperity firmy je třeba chápat loajalitu mnohem šířeji. Jde o to, vybudovat vzájemně co nejprospěšnější vztah založený naefektivní výměně materiálních i emocionálních hodnot mezi firmou a zákazníkem, jehož výsledkem jsou pak opakované objednávky a pozitivní reference zákazníka do okolí. Cílem tedy musí být vytvoření až citového vztahu zákazníka k firmě a jejím výrobkům tak, aby zákazník danou firmu bez váhání preferoval a ostatním doporučoval. Tento úkol ale není pro firmu v žádném případě jednoduchý. O loajalitě zákazníků rozhoduje celá řada faktorů, které by měly firmy zmapovat, analyzovat a rozvíjet ve

  • Czech name

    Nástroje budování loajality zákazníků na průmyslovém trhu

  • Czech description

    Současný hyperkonkurenční trh nutí podniky, aby poněkud přehodnotily svůj přístup k zákazníkům. Již nejde o to zákazníky pouze získat, jde o to je přitáhnout a připoutat k firmě tak, aby se stali věrnými neboli tzv. loajálními. Loajalitu zákazníků v moderním pojetí však nelze budovat pouze na základě snahy přimět zákazníka k opětovným nákupům. Je zřejmé, že pro zajištění dlouhodobé prosperity firmy je třeba chápat loajalitu mnohem šířeji. Jde o to, vybudovat vzájemně co nejprospěšnější vztah založený naefektivní výměně materiálních i emocionálních hodnot mezi firmou a zákazníkem, jehož výsledkem jsou pak opakované objednávky a pozitivní reference zákazníka do okolí. Cílem tedy musí být vytvoření až citového vztahu zákazníka k firmě a jejím výrobkům tak, aby zákazník danou firmu bez váhání preferoval a ostatním doporučoval. Tento úkol ale není pro firmu v žádném případě jednoduchý. O loajalitě zákazníků rozhoduje celá řada faktorů, které by měly firmy zmapovat, analyzovat a rozvíjet ve

Classification

  • Type

    V<sub>x</sub> - Unclassified - Research report containing classified information

  • CEP classification

    AH - Economics

  • OECD FORD branch

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Others

  • Publication year

    2004

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • Number of pages

    4

  • Place of publication

    Pardubice

  • Publisher/client name

    Univerzita Pardubice

  • Version