Industrial Market - Building Customer Loyalty from the Point of View of PR
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216275%3A25310%2F05%3A00003341" target="_blank" >RIV/00216275:25310/05:00003341 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Průmyslový trh - budování loajality zákazníků z pohledu Public relations
Original language description
Příspěvek nastiňuje, jak prostředky PR mohou podporovat budování loajality zákazníků.
Czech name
Průmyslový trh - budování loajality zákazníků z pohledu Public relations
Czech description
Příspěvek nastiňuje, jak prostředky PR mohou podporovat budování loajality zákazníků.
Classification
Type
D - Article in proceedings
CEP classification
AH - Economics
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
—
Continuities
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Others
Publication year
2005
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Article name in the collection
Sborník z vědecké konference s mezinárodní účastí ?Rozvojové trendy marketingu a obchodu na prahu 21. storočia?
ISBN
80-225-2015-2
ISSN
—
e-ISSN
—
Number of pages
5
Pages from-to
214-218
Publisher name
Ekonomická univerzita v Bratislave
Place of publication
Bratislava
Event location
Bratislava
Event date
Feb 1, 2005
Type of event by nationality
CST - Celostátní akce
UT code for WoS article
—