Modern Approaches to Perception and Implementation of CRM in the Global Markets
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216275%3A25310%2F06%3A00004317" target="_blank" >RIV/00216275:25310/06:00004317 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Moderní přístupy ke vnímání a implementace CRM na globálních trzích
Original language description
Customer Relationship Management (CRM) je moderním přístupem, který se každá konkurenceschopná firma snaží uplatňovat při hájení svých pozic na současných globálních trzích. Pokusy efektivně aplikovat CRM však mnohdy selhávají. Tento článek analyzuje dvaaspekty, které za možným nezdarem CRM projektů mnohdy stojí, a to jednak nejednotnost chápání CRM a také neucelenost systému jeho implementace. Příspěvek nastiňuje nutnost strategického přístupu k pojímání CRM a navrhuje ucelený proces jeho implementace.
Czech name
Moderní přístupy ke vnímání a implementace CRM na globálních trzích
Czech description
Customer Relationship Management (CRM) je moderním přístupem, který se každá konkurenceschopná firma snaží uplatňovat při hájení svých pozic na současných globálních trzích. Pokusy efektivně aplikovat CRM však mnohdy selhávají. Tento článek analyzuje dvaaspekty, které za možným nezdarem CRM projektů mnohdy stojí, a to jednak nejednotnost chápání CRM a také neucelenost systému jeho implementace. Příspěvek nastiňuje nutnost strategického přístupu k pojímání CRM a navrhuje ucelený proces jeho implementace.
Classification
Type
J<sub>x</sub> - Unclassified - Peer-reviewed scientific article (Jimp, Jsc and Jost)
CEP classification
AH - Economics
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
<a href="/en/project/GA402%2F06%2F0577" target="_blank" >GA402/06/0577: Increase of Company Performance Efficiency Through Differentiated CRM on a Basis of Customer Actual and Potential Value to a Company</a><br>
Continuities
P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)
Others
Publication year
2006
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Name of the periodical
Marketing & Komunikace
ISSN
1211-5622
e-ISSN
—
Volume of the periodical
—
Issue of the periodical within the volume
16
Country of publishing house
CZ - CZECH REPUBLIC
Number of pages
3
Pages from-to
20-22
UT code for WoS article
—
EID of the result in the Scopus database
—