Influence of Customer Satisfaction to Company Profitability.
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216275%3A25310%2F07%3A00005928" target="_blank" >RIV/00216275:25310/07:00005928 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Vliv spokojenosti zákazníků na ziskovost podniku.
Original language description
Základním měřítkem kvalitativní tržní výkonnosti podniku je spokojenost zákazníků. Pro její sledování nestačí zjistit jen celkovou spokojenost, ale je třeba získat detailní pohled na spokojenost zákazníků, odhalit míru jejich spokojenosti s jednotlivýmiatributy nabídky a péče a příčiny neúplné spokojenosti zákazníků. Článek poukazuje na vliv spokojenosti zákazníků na ziskovost zákazníků. Lze dokázat, že propracovaný systém řízení spokojenosti zákazníků je cestou k prosperitě
Czech name
Vliv spokojenosti zákazníků na ziskovost podniku.
Czech description
Základním měřítkem kvalitativní tržní výkonnosti podniku je spokojenost zákazníků. Pro její sledování nestačí zjistit jen celkovou spokojenost, ale je třeba získat detailní pohled na spokojenost zákazníků, odhalit míru jejich spokojenosti s jednotlivýmiatributy nabídky a péče a příčiny neúplné spokojenosti zákazníků. Článek poukazuje na vliv spokojenosti zákazníků na ziskovost zákazníků. Lze dokázat, že propracovaný systém řízení spokojenosti zákazníků je cestou k prosperitě
Classification
Type
J<sub>x</sub> - Unclassified - Peer-reviewed scientific article (Jimp, Jsc and Jost)
CEP classification
AH - Economics
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
<a href="/en/project/GA402%2F06%2F0577" target="_blank" >GA402/06/0577: Increase of Company Performance Efficiency Through Differentiated CRM on a Basis of Customer Actual and Potential Value to a Company</a><br>
Continuities
P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)
Others
Publication year
2007
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Name of the periodical
Marketing & Komunikace
ISSN
1211-5622
e-ISSN
—
Volume of the periodical
17
Issue of the periodical within the volume
3
Country of publishing house
CZ - CZECH REPUBLIC
Number of pages
3
Pages from-to
22-24
UT code for WoS article
—
EID of the result in the Scopus database
—