All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

Influence of Customer Satisfaction to Company Profitability.

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216275%3A25310%2F07%3A00005928" target="_blank" >RIV/00216275:25310/07:00005928 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Vliv spokojenosti zákazníků na ziskovost podniku.

  • Original language description

    Základním měřítkem kvalitativní tržní výkonnosti podniku je spokojenost zákazníků. Pro její sledování nestačí zjistit jen celkovou spokojenost, ale je třeba získat detailní pohled na spokojenost zákazníků, odhalit míru jejich spokojenosti s jednotlivýmiatributy nabídky a péče a příčiny neúplné spokojenosti zákazníků. Článek poukazuje na vliv spokojenosti zákazníků na ziskovost zákazníků. Lze dokázat, že propracovaný systém řízení spokojenosti zákazníků je cestou k prosperitě

  • Czech name

    Vliv spokojenosti zákazníků na ziskovost podniku.

  • Czech description

    Základním měřítkem kvalitativní tržní výkonnosti podniku je spokojenost zákazníků. Pro její sledování nestačí zjistit jen celkovou spokojenost, ale je třeba získat detailní pohled na spokojenost zákazníků, odhalit míru jejich spokojenosti s jednotlivýmiatributy nabídky a péče a příčiny neúplné spokojenosti zákazníků. Článek poukazuje na vliv spokojenosti zákazníků na ziskovost zákazníků. Lze dokázat, že propracovaný systém řízení spokojenosti zákazníků je cestou k prosperitě

Classification

  • Type

    J<sub>x</sub> - Unclassified - Peer-reviewed scientific article (Jimp, Jsc and Jost)

  • CEP classification

    AH - Economics

  • OECD FORD branch

Result continuities

  • Project

    <a href="/en/project/GA402%2F06%2F0577" target="_blank" >GA402/06/0577: Increase of Company Performance Efficiency Through Differentiated CRM on a Basis of Customer Actual and Potential Value to a Company</a><br>

  • Continuities

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Others

  • Publication year

    2007

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • Name of the periodical

    Marketing & Komunikace

  • ISSN

    1211-5622

  • e-ISSN

  • Volume of the periodical

    17

  • Issue of the periodical within the volume

    3

  • Country of publishing house

    CZ - CZECH REPUBLIC

  • Number of pages

    3

  • Pages from-to

    22-24

  • UT code for WoS article

  • EID of the result in the Scopus database