Preliminary Information for Determination of Change in Mathematic Skills
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216275%3A25310%2F11%3A39892833" target="_blank" >RIV/00216275:25310/11:39892833 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Vstupní informace pro zjišťování změny v dovednostech z matematiky
Original language description
Cílem práce je předběžný výzkum efektivity výuky v semináři z matematiky prvního ročníku na fakultě chemicko-technologické Univerzity Pardubice. Hlavní výzkum je plánován na příští akademický rok. V předběžném výzkumu byli studenti podrobeni testu vstupnímu a výstupnímu. Oba testy obsahují část informační a matematickou. V informační části se test zabývá typem absolvované střední školy, vztahem studenta k matematice, předchozí úspěšností v ní a intenzitě práce během semestru na VŠ. Část matematická obsahuje čtyři příklady z matematiky, kde jsou zkoumány základní matematické dovednosti. V rámci hlavního výzkumu je zamýšleno kromě výuky v seminářích poskytnout studentům procvičovací testy využívající informační a komunikační technologie a zkoumat úroveňdosažených matematických dovedností.
Czech name
Vstupní informace pro zjišťování změny v dovednostech z matematiky
Czech description
Cílem práce je předběžný výzkum efektivity výuky v semináři z matematiky prvního ročníku na fakultě chemicko-technologické Univerzity Pardubice. Hlavní výzkum je plánován na příští akademický rok. V předběžném výzkumu byli studenti podrobeni testu vstupnímu a výstupnímu. Oba testy obsahují část informační a matematickou. V informační části se test zabývá typem absolvované střední školy, vztahem studenta k matematice, předchozí úspěšností v ní a intenzitě práce během semestru na VŠ. Část matematická obsahuje čtyři příklady z matematiky, kde jsou zkoumány základní matematické dovednosti. V rámci hlavního výzkumu je zamýšleno kromě výuky v seminářích poskytnout studentům procvičovací testy využívající informační a komunikační technologie a zkoumat úroveňdosažených matematických dovedností.
Classification
Type
D - Article in proceedings
CEP classification
AM - Pedagogy and education
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
—
Continuities
I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace
Others
Publication year
2011
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Article name in the collection
DiTech'11: sborník příspěvků doktorandské konference
ISBN
978-80-7435-097-9
ISSN
—
e-ISSN
—
Number of pages
6
Pages from-to
1-6
Publisher name
Gaudeamus
Place of publication
Hradec Králové
Event location
Hradec Králové
Event date
Jan 12, 2011
Type of event by nationality
CST - Celostátní akce
UT code for WoS article
—