All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

Preliminary Information for Determination of Change in Mathematic Skills

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216275%3A25310%2F11%3A39892833" target="_blank" >RIV/00216275:25310/11:39892833 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Vstupní informace pro zjišťování změny v dovednostech z matematiky

  • Original language description

    Cílem práce je předběžný výzkum efektivity výuky v semináři z matematiky prvního ročníku na fakultě chemicko-technologické Univerzity Pardubice. Hlavní výzkum je plánován na příští akademický rok. V předběžném výzkumu byli studenti podrobeni testu vstupnímu a výstupnímu. Oba testy obsahují část informační a matematickou. V informační části se test zabývá typem absolvované střední školy, vztahem studenta k matematice, předchozí úspěšností v ní a intenzitě práce během semestru na VŠ. Část matematická obsahuje čtyři příklady z matematiky, kde jsou zkoumány základní matematické dovednosti. V rámci hlavního výzkumu je zamýšleno kromě výuky v seminářích poskytnout studentům procvičovací testy využívající informační a komunikační technologie a zkoumat úroveňdosažených matematických dovedností.

  • Czech name

    Vstupní informace pro zjišťování změny v dovednostech z matematiky

  • Czech description

    Cílem práce je předběžný výzkum efektivity výuky v semináři z matematiky prvního ročníku na fakultě chemicko-technologické Univerzity Pardubice. Hlavní výzkum je plánován na příští akademický rok. V předběžném výzkumu byli studenti podrobeni testu vstupnímu a výstupnímu. Oba testy obsahují část informační a matematickou. V informační části se test zabývá typem absolvované střední školy, vztahem studenta k matematice, předchozí úspěšností v ní a intenzitě práce během semestru na VŠ. Část matematická obsahuje čtyři příklady z matematiky, kde jsou zkoumány základní matematické dovednosti. V rámci hlavního výzkumu je zamýšleno kromě výuky v seminářích poskytnout studentům procvičovací testy využívající informační a komunikační technologie a zkoumat úroveňdosažených matematických dovedností.

Classification

  • Type

    D - Article in proceedings

  • CEP classification

    AM - Pedagogy and education

  • OECD FORD branch

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Others

  • Publication year

    2011

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • Article name in the collection

    DiTech'11: sborník příspěvků doktorandské konference

  • ISBN

    978-80-7435-097-9

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Number of pages

    6

  • Pages from-to

    1-6

  • Publisher name

    Gaudeamus

  • Place of publication

    Hradec Králové

  • Event location

    Hradec Králové

  • Event date

    Jan 12, 2011

  • Type of event by nationality

    CST - Celostátní akce

  • UT code for WoS article