Market Segmentation of Brick & Mortar Pharmacies from the Point of View of Tools for Retency and Loyalty Support Perception
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216275%3A25310%2F14%3A39899021" target="_blank" >RIV/00216275:25310/14:39899021 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Segmentace klientů kamenných lékáren z hlediska vnímání nástrojů podpory prodeje a loajality
Original language description
Článek je věnován segmentaci klientů kamenných lékáren z hlediska vnímání prospěšnosti nástrojů podpory prodeje a loajality při nákupu volně prodejných léků a doplňků stravy. Na základě rešerše tuzemské i zahraniční literatury je nejdříve charakterizovánproces segmentace B2C trhu, segmentační proměnné a způsob jejich volby a shluková analýza jako metoda vymezení segmentů trhu. Shluková analýza je následně využita při analýze dat z primárního marketingového výzkumu klientů kamenných lékáren, zaměřenéhona vnímání prospěšnosti nástrojů podpory prodeje pro iniciaci nákupů a nástrojů podpory loajality pro opakování nákupu volně prodejných léků a doplňků stravy. Rozdělení klientů kamenných lékáren do segmentů trhu následně umožnil sestavit profil jednotlivých segmentů trhu a navrhnout diferencované uplatnění různých nástrojů podpory prodeje a loajality při jejich obsluze.
Czech name
Segmentace klientů kamenných lékáren z hlediska vnímání nástrojů podpory prodeje a loajality
Czech description
Článek je věnován segmentaci klientů kamenných lékáren z hlediska vnímání prospěšnosti nástrojů podpory prodeje a loajality při nákupu volně prodejných léků a doplňků stravy. Na základě rešerše tuzemské i zahraniční literatury je nejdříve charakterizovánproces segmentace B2C trhu, segmentační proměnné a způsob jejich volby a shluková analýza jako metoda vymezení segmentů trhu. Shluková analýza je následně využita při analýze dat z primárního marketingového výzkumu klientů kamenných lékáren, zaměřenéhona vnímání prospěšnosti nástrojů podpory prodeje pro iniciaci nákupů a nástrojů podpory loajality pro opakování nákupu volně prodejných léků a doplňků stravy. Rozdělení klientů kamenných lékáren do segmentů trhu následně umožnil sestavit profil jednotlivých segmentů trhu a navrhnout diferencované uplatnění různých nástrojů podpory prodeje a loajality při jejich obsluze.
Classification
Type
D - Article in proceedings
CEP classification
AE - Management, administration and clerical work
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
—
Continuities
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Others
Publication year
2014
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Article name in the collection
Sborník příspěvků Studentská vědecká odborná činnost 2013/2014
ISBN
978-80-7395-819-0
ISSN
—
e-ISSN
—
Number of pages
8
Pages from-to
23-30
Publisher name
Univerzita Pardubice
Place of publication
Pardubice
Event location
Pardubice
Event date
Jun 11, 2014
Type of event by nationality
CST - Celostátní akce
UT code for WoS article
—