All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

Market Segmentation of Brick & Mortar Pharmacies from the Point of View of Tools for Retency and Loyalty Support Perception

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216275%3A25310%2F14%3A39899021" target="_blank" >RIV/00216275:25310/14:39899021 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Segmentace klientů kamenných lékáren z hlediska vnímání nástrojů podpory prodeje a loajality

  • Original language description

    Článek je věnován segmentaci klientů kamenných lékáren z hlediska vnímání prospěšnosti nástrojů podpory prodeje a loajality při nákupu volně prodejných léků a doplňků stravy. Na základě rešerše tuzemské i zahraniční literatury je nejdříve charakterizovánproces segmentace B2C trhu, segmentační proměnné a způsob jejich volby a shluková analýza jako metoda vymezení segmentů trhu. Shluková analýza je následně využita při analýze dat z primárního marketingového výzkumu klientů kamenných lékáren, zaměřenéhona vnímání prospěšnosti nástrojů podpory prodeje pro iniciaci nákupů a nástrojů podpory loajality pro opakování nákupu volně prodejných léků a doplňků stravy. Rozdělení klientů kamenných lékáren do segmentů trhu následně umožnil sestavit profil jednotlivých segmentů trhu a navrhnout diferencované uplatnění různých nástrojů podpory prodeje a loajality při jejich obsluze.

  • Czech name

    Segmentace klientů kamenných lékáren z hlediska vnímání nástrojů podpory prodeje a loajality

  • Czech description

    Článek je věnován segmentaci klientů kamenných lékáren z hlediska vnímání prospěšnosti nástrojů podpory prodeje a loajality při nákupu volně prodejných léků a doplňků stravy. Na základě rešerše tuzemské i zahraniční literatury je nejdříve charakterizovánproces segmentace B2C trhu, segmentační proměnné a způsob jejich volby a shluková analýza jako metoda vymezení segmentů trhu. Shluková analýza je následně využita při analýze dat z primárního marketingového výzkumu klientů kamenných lékáren, zaměřenéhona vnímání prospěšnosti nástrojů podpory prodeje pro iniciaci nákupů a nástrojů podpory loajality pro opakování nákupu volně prodejných léků a doplňků stravy. Rozdělení klientů kamenných lékáren do segmentů trhu následně umožnil sestavit profil jednotlivých segmentů trhu a navrhnout diferencované uplatnění různých nástrojů podpory prodeje a loajality při jejich obsluze.

Classification

  • Type

    D - Article in proceedings

  • CEP classification

    AE - Management, administration and clerical work

  • OECD FORD branch

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Others

  • Publication year

    2014

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • Article name in the collection

    Sborník příspěvků Studentská vědecká odborná činnost 2013/2014

  • ISBN

    978-80-7395-819-0

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Number of pages

    8

  • Pages from-to

    23-30

  • Publisher name

    Univerzita Pardubice

  • Place of publication

    Pardubice

  • Event location

    Pardubice

  • Event date

    Jun 11, 2014

  • Type of event by nationality

    CST - Celostátní akce

  • UT code for WoS article