COMMUNICATION OF SOCIALLY RESPONSIBLE BEHAVIOUR BY SUGAR PRODUCERS IN GERMANY, CZECH REPUBLIC AND SLOVAK REPUBLIC
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216275%3A25310%2F19%3A39914485" target="_blank" >RIV/00216275:25310/19:39914485 - isvavai.cz</a>
Result on the web
<a href="http://www.cukr-listy.cz/on_line/2019/PDF/322-325.pdf" target="_blank" >http://www.cukr-listy.cz/on_line/2019/PDF/322-325.pdf</a>
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Komunikování společensky odpovědného chování producenty cukru v Německu, České a Slovenské republice
Original language description
Cílem předložené studie bylo analyzovat a zhodnotit intenzitu a strukturu společensky odpovědného web komunikování producentů cukru působících v Německu, České a Slovenské republice. Z provedené studie vyplývá, že intenzita komunikování i struktura komunikovaných společensky odpovědných aktivit je ovlivněna tím, ve které zemi producenti cukru působí. Výrazně vyšší intenzity komunikování dosahují producenti cukru působící v Německu oproti producentům působícím v zemích východní Evropy – České a Slovenské republice. Úroveň společensky odpovědného komunikování nadnárodních společností je přitom přizpůsobována úrovni komunikování v zemi působení. Producenti cukru působící v Německu, České a Slovenské republice věnují primární pozornost komunikování environmentálně a ekonomicky odpovědných aktivit, následovaných aktivitami sociálně odpovědnými. Opomíjenými oblastmi společensky odpovědného komunikování jsou z jejich pohledu oblast etická a filantropická.
Czech name
Komunikování společensky odpovědného chování producenty cukru v Německu, České a Slovenské republice
Czech description
Cílem předložené studie bylo analyzovat a zhodnotit intenzitu a strukturu společensky odpovědného web komunikování producentů cukru působících v Německu, České a Slovenské republice. Z provedené studie vyplývá, že intenzita komunikování i struktura komunikovaných společensky odpovědných aktivit je ovlivněna tím, ve které zemi producenti cukru působí. Výrazně vyšší intenzity komunikování dosahují producenti cukru působící v Německu oproti producentům působícím v zemích východní Evropy – České a Slovenské republice. Úroveň společensky odpovědného komunikování nadnárodních společností je přitom přizpůsobována úrovni komunikování v zemi působení. Producenti cukru působící v Německu, České a Slovenské republice věnují primární pozornost komunikování environmentálně a ekonomicky odpovědných aktivit, následovaných aktivitami sociálně odpovědnými. Opomíjenými oblastmi společensky odpovědného komunikování jsou z jejich pohledu oblast etická a filantropická.
Classification
Type
J<sub>imp</sub> - Article in a specialist periodical, which is included in the Web of Science database
CEP classification
—
OECD FORD branch
50204 - Business and management
Result continuities
Project
—
Continuities
I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace
Others
Publication year
2019
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Name of the periodical
Listy cukrovarnické a řepařské
ISSN
1210-3306
e-ISSN
—
Volume of the periodical
135
Issue of the periodical within the volume
9-10
Country of publishing house
CZ - CZECH REPUBLIC
Number of pages
4
Pages from-to
322-325
UT code for WoS article
000491160800008
EID of the result in the Scopus database
—