All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

The evalution of the enterprise competitive ability by the marketing audit method in the conditions of sustainable development.

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216275%3A25410%2F03%3A00001134" target="_blank" >RIV/00216275:25410/03:00001134 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Hodnocení konkurenceschopnosti podniku v podmínkách udržitelného rozvoje metodou marketingového auditu

  • Original language description

    Ochrana životního prostředí je v současné době jedním z globálních problémů světa. Česká republika by měla s ohledem na předpokládaný vstup do EU zpřísnit ekologické normy. Ochrana životního prostředí by měla být realizována především na podnikové úrovni, kde je většina škodlivin produkována. Existuje mnoho metod pro měření konkurenceschopnosti podniku ovšem bez environmentálních aspektů. Hlavním cílem tohoto příspěvku je návrh metodiky pro hodnocení konkurenceschopnosti podniku při respektování strategie udržitelného rozvoje. K tomu bylo využito metody marketingového auditu, byly definovány klíčové faktory, váhy a intervaly pro hodnocení konkurenceschopnosti.

  • Czech name

    Hodnocení konkurenceschopnosti podniku v podmínkách udržitelného rozvoje metodou marketingového auditu

  • Czech description

    Ochrana životního prostředí je v současné době jedním z globálních problémů světa. Česká republika by měla s ohledem na předpokládaný vstup do EU zpřísnit ekologické normy. Ochrana životního prostředí by měla být realizována především na podnikové úrovni, kde je většina škodlivin produkována. Existuje mnoho metod pro měření konkurenceschopnosti podniku ovšem bez environmentálních aspektů. Hlavním cílem tohoto příspěvku je návrh metodiky pro hodnocení konkurenceschopnosti podniku při respektování strategie udržitelného rozvoje. K tomu bylo využito metody marketingového auditu, byly definovány klíčové faktory, váhy a intervaly pro hodnocení konkurenceschopnosti.

Classification

  • Type

    J<sub>x</sub> - Unclassified - Peer-reviewed scientific article (Jimp, Jsc and Jost)

  • CEP classification

    AE - Management, administration and clerical work

  • OECD FORD branch

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Others

  • Publication year

    2003

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • Name of the periodical

    E+M. Ekonomie a Management

  • ISSN

    1212-3609

  • e-ISSN

  • Volume of the periodical

    6

  • Issue of the periodical within the volume

    2

  • Country of publishing house

    CZ - CZECH REPUBLIC

  • Number of pages

    5

  • Pages from-to

    76-80

  • UT code for WoS article

  • EID of the result in the Scopus database