Marketing research in the field of tourism
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216275%3A25410%2F07%3A00005305" target="_blank" >RIV/00216275:25410/07:00005305 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Marketingový průzkum zájmu o produkty poskytovatelů služeb v oblasti cestovního ruchu
Original language description
Článek se zabývá otázkou marketingových strategií v oblasti turismu. Je věnován pilotní studii zájmů zákazníků o produkty cestovních kanceláří. Důraz je kladen na metodologii sestavení dotazníku a předvýzkumu.
Czech name
Marketingový průzkum zájmu o produkty poskytovatelů služeb v oblasti cestovního ruchu
Czech description
Článek se zabývá otázkou marketingových strategií v oblasti turismu. Je věnován pilotní studii zájmů zákazníků o produkty cestovních kanceláří. Důraz je kladen na metodologii sestavení dotazníku a předvýzkumu.
Classification
Type
J<sub>x</sub> - Unclassified - Peer-reviewed scientific article (Jimp, Jsc and Jost)
CEP classification
BB - Applied statistics, operational research
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
—
Continuities
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Others
Publication year
2007
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Name of the periodical
Forum Statisticum Slovacum
ISSN
1336-7420
e-ISSN
—
Volume of the periodical
3.
Issue of the periodical within the volume
6
Country of publishing house
SK - SLOVAKIA
Number of pages
5
Pages from-to
142-146
UT code for WoS article
—
EID of the result in the Scopus database
—