All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

Does the Corporate Social Responsibility Influence the Preference of Customers?

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216275%3A25410%2F09%3A00009187" target="_blank" >RIV/00216275:25410/09:00009187 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Ovlivňuje společenská odpovědnost preference odběratelů?

  • Original language description

    V roce 2008 byl v ČR proveden výzkum ve výrobních podnicích. Cílem bylo určit, zda koncept společenské odpovědnosti podniku pronikl do podniků a jejich dodavatelsko-odběratelských vztahů. Tento příspěvek přináší některé z výsledků tohoto výzkumu a porovnává je z domácími i zahraničními šetřeními.

  • Czech name

    Ovlivňuje společenská odpovědnost preference odběratelů?

  • Czech description

    V roce 2008 byl v ČR proveden výzkum ve výrobních podnicích. Cílem bylo určit, zda koncept společenské odpovědnosti podniku pronikl do podniků a jejich dodavatelsko-odběratelských vztahů. Tento příspěvek přináší některé z výsledků tohoto výzkumu a porovnává je z domácími i zahraničními šetřeními.

Classification

  • Type

    D - Article in proceedings

  • CEP classification

    AE - Management, administration and clerical work

  • OECD FORD branch

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Others

  • Publication year

    2009

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • Article name in the collection

    Sborník příspěvků z mezinárodní vědecké konference Aktuální manažerské a marketingové trendy v teorii a praxi 2008

  • ISBN

    978-80-7395-185-6

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Number of pages

    5

  • Pages from-to

  • Publisher name

    Univerzita Pardubice

  • Place of publication

    Pardubice

  • Event location

    Pardubice

  • Event date

    Oct 17, 2008

  • Type of event by nationality

    EUR - Evropská akce

  • UT code for WoS article