Does the Corporate Social Responsibility Influence the Preference of Customers?
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216275%3A25410%2F09%3A00009187" target="_blank" >RIV/00216275:25410/09:00009187 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Ovlivňuje společenská odpovědnost preference odběratelů?
Original language description
V roce 2008 byl v ČR proveden výzkum ve výrobních podnicích. Cílem bylo určit, zda koncept společenské odpovědnosti podniku pronikl do podniků a jejich dodavatelsko-odběratelských vztahů. Tento příspěvek přináší některé z výsledků tohoto výzkumu a porovnává je z domácími i zahraničními šetřeními.
Czech name
Ovlivňuje společenská odpovědnost preference odběratelů?
Czech description
V roce 2008 byl v ČR proveden výzkum ve výrobních podnicích. Cílem bylo určit, zda koncept společenské odpovědnosti podniku pronikl do podniků a jejich dodavatelsko-odběratelských vztahů. Tento příspěvek přináší některé z výsledků tohoto výzkumu a porovnává je z domácími i zahraničními šetřeními.
Classification
Type
D - Article in proceedings
CEP classification
AE - Management, administration and clerical work
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
—
Continuities
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Others
Publication year
2009
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Article name in the collection
Sborník příspěvků z mezinárodní vědecké konference Aktuální manažerské a marketingové trendy v teorii a praxi 2008
ISBN
978-80-7395-185-6
ISSN
—
e-ISSN
—
Number of pages
5
Pages from-to
—
Publisher name
Univerzita Pardubice
Place of publication
Pardubice
Event location
Pardubice
Event date
Oct 17, 2008
Type of event by nationality
EUR - Evropská akce
UT code for WoS article
—