Regular point cloud convertor into the quadrilateral polygonal form
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216275%3A25410%2F13%3A39896076" target="_blank" >RIV/00216275:25410/13:39896076 - isvavai.cz</a>
Result on the web
<a href="http://projekty-usii.upce.cz/soubory/vytvoreny_software/hovad/2013/InterpolatedSurface.zip" target="_blank" >http://projekty-usii.upce.cz/soubory/vytvoreny_software/hovad/2013/InterpolatedSurface.zip</a>
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
angličtina
Original language name
Regular point cloud convertor into the quadrilateral polygonal form
Original language description
Script to convert regular point structure into quadrilateral polygonal form Required software: Autodesk 3DS MAX, MAXXSCRIPT INPUT: GRID, interpolated points into regular net OUTPUT: quadrilateral polygonal terrain object code description: - load points from the file, line by line, point by point - save points into the coordinate structure - sort each array of X and Y values, to be able to intersect them in the good order by spline - iteratively intersect the points in X and Y axis by a corner spline - apply polygon modifier
Czech name
—
Czech description
—
Classification
Type
R - Software
CEP classification
IN - Informatics
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
—
Continuities
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Others
Publication year
2013
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Internal product ID
0.9
Technical parameters
3D Studio Max
Economical parameters
Konverze bodových dat do polygonové struktury, automatizace činností spojených s digitálním zpracováním laserových dat
Owner IČO
00216275
Owner name
Univerzita Pardubice