The use of communications media in the system Moodle during the study
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216275%3A25410%2F13%3A39896177" target="_blank" >RIV/00216275:25410/13:39896177 - isvavai.cz</a>
Result on the web
<a href="http://www.extrasystem.com/9788087570159.pdf" target="_blank" >http://www.extrasystem.com/9788087570159.pdf</a>
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Využívání komunikačních médií v systému Moodle v průběhu studia
Original language description
Tento příspěvek prezentuje výsledky průzkumu, který se zabýval vývojem ve využívání komunikačních médií v průběhu studia. Je zde sledována zejména oblast elektronických médií se zaměřením na jejich využívání v systému Moodle. Vlastní vývoj je dán porovnáním názorů studentů v prvním a posledním roce studia na vysoké škole.
Czech name
Využívání komunikačních médií v systému Moodle v průběhu studia
Czech description
Tento příspěvek prezentuje výsledky průzkumu, který se zabýval vývojem ve využívání komunikačních médií v průběhu studia. Je zde sledována zejména oblast elektronických médií se zaměřením na jejich využívání v systému Moodle. Vlastní vývoj je dán porovnáním názorů studentů v prvním a posledním roce studia na vysoké škole.
Classification
Type
D - Article in proceedings
CEP classification
AM - Pedagogy and education
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
—
Continuities
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Others
Publication year
2013
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Article name in the collection
Média a vzdělávání 2013/Media and Education 2013
ISBN
978-80-87570-15-9
ISSN
—
e-ISSN
—
Number of pages
4
Pages from-to
38-41
Publisher name
Extrasystem Praha
Place of publication
Praha
Event location
Praha
Event date
Nov 10, 2013
Type of event by nationality
EUR - Evropská akce
UT code for WoS article
—