All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

Capacity of Railway Lines

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216275%3A25510%2F08%3A00006923" target="_blank" >RIV/00216275:25510/08:00006923 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Kapacita železničních tratí

  • Original language description

    Příspěvek se zabývá stanovováním kapacity železničních tratí. Jsou zde zmíněny principy výpočtu založeném na porovnání doby obsazení a délky výpočetního období. Toto je efektivní v případě, že v každý moment je k dispozici nějaký vlak. Situace v železniční dopravě se ovšem mění. Přenáší se důraz od nákladní dopravy k dopravě osobní s aplikací taktového jízdního řádu. Nastává rovněž problém zvětšujícího se variačního rozpětí mezi rychlostmi jednotlivých vlaků. Všechny tyto faktory pak mají negativní vlivna kapacitu tratí. Řešení je spatřováno ve využití metod dopravního modelování (zejm. simulace) jejichž výsledky by byly podrobeny analýze za účelem stanovení kapacity tratí.

  • Czech name

    Kapacita železničních tratí

  • Czech description

    Příspěvek se zabývá stanovováním kapacity železničních tratí. Jsou zde zmíněny principy výpočtu založeném na porovnání doby obsazení a délky výpočetního období. Toto je efektivní v případě, že v každý moment je k dispozici nějaký vlak. Situace v železniční dopravě se ovšem mění. Přenáší se důraz od nákladní dopravy k dopravě osobní s aplikací taktového jízdního řádu. Nastává rovněž problém zvětšujícího se variačního rozpětí mezi rychlostmi jednotlivých vlaků. Všechny tyto faktory pak mají negativní vlivna kapacitu tratí. Řešení je spatřováno ve využití metod dopravního modelování (zejm. simulace) jejichž výsledky by byly podrobeny analýze za účelem stanovení kapacity tratí.

Classification

  • Type

    D - Article in proceedings

  • CEP classification

    JO - Land transport systems and equipment

  • OECD FORD branch

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)

Others

  • Publication year

    2008

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • Article name in the collection

    Zborník prednášok EURNEX - Žel 2008 (2. diel)

  • ISBN

    978-80-8070-853-5

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Number of pages

    8

  • Pages from-to

  • Publisher name

    Žilinská univerzita

  • Place of publication

    Žilina

  • Event location

    Žilina

  • Event date

    Jun 5, 2008

  • Type of event by nationality

    EUR - Evropská akce

  • UT code for WoS article