Methodology for design and testing of control systems for hydrostatic transmission and combustion engine control for special purpose rail vehicles.
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216275%3A25510%2F12%3A39895483" target="_blank" >RIV/00216275:25510/12:39895483 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Metodika pro návrh a zkoušky řídících systémů pro regulaci hydrostatických přenosů výkonu spalovacích motorů na speciálních kolejových vozidlech
Original language description
Cílem metodiky je zdokumentování procesu návrhu HW i SW části mikroprocesorového řídícího systému a periferních obvodů pro automatickou regulaci hydrostatického přenosu trakčního výkonu spalovacího motoru s ohledem na využití v pohonném řetězci předevšímna menších speciálních a pracovních trakčních kolejových vozidlech. Dalším cílem je sestavení postupu pro zkoušky tohoto řídícího systému na vozidle, a to po stránce integrace SW a HW na vozidle a po stránce validace na vozidle.
Czech name
Metodika pro návrh a zkoušky řídících systémů pro regulaci hydrostatických přenosů výkonu spalovacích motorů na speciálních kolejových vozidlech
Czech description
Cílem metodiky je zdokumentování procesu návrhu HW i SW části mikroprocesorového řídícího systému a periferních obvodů pro automatickou regulaci hydrostatického přenosu trakčního výkonu spalovacího motoru s ohledem na využití v pohonném řetězci předevšímna menších speciálních a pracovních trakčních kolejových vozidlech. Dalším cílem je sestavení postupu pro zkoušky tohoto řídícího systému na vozidle, a to po stránce integrace SW a HW na vozidle a po stránce validace na vozidle.
Classification
Type
N<sub>metC</sub> - Methodology certified by the authorised body
CEP classification
JA - Electronics and optoelectronics
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
<a href="/en/project/FR-TI3%2F681" target="_blank" >FR-TI3/681: The Research and development of superior control of locomotives</a><br>
Continuities
P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)
Others
Publication year
2012
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Internal product ID
CM-1
Regulation ID
Ministerstvo dopravy ČR č.j.119/2012- 520-TPV/1
Technical parameters
Metodika zahrnuje tyto problémové okruhy návrhu a zkoušek: řízení spalovacího motoru pro dosažení minimální měrné spotřeby paliva, řízení hydrogenerátoru, hydromotorů, optimalizace trakčních vlastností, pracovní režim s omezením rychlosti, diagnostické funkce řídícího systému, řešení okrajových stavů, testování vstupních a výstupních komponent systému, testování v režimu jízda, výběh, testování chování v poruchových stavech, testování v přechodových stavech.
Economical parameters
586 000,- Kč
Certification body designation
Ministerstvo dopravy ČR
Date of certification
—
Method of use
A - Výsledek využívá pouze poskytovatel